Santai Calon isteri

CG Sponsors




joe_kacak jugak

Active+ Member
Joined
Dec 30, 2011
Messages
4,835
Reaction score
73
Points
30
aku...klu nak kawen lg 1...prempuan cmni lah aku cari..dewasa ini prasaan nak kawen tu sllu muncul pdhal dah kawen:D..hormon jd tak stabil bila umur dah lebih 30 ni..dulu ok je..

lawa tak prempuan ni?ni model tudung..aku salu tgk dia dlm majalah yg bini aku beli:D

















 
Sponsored Post

kopirait

CG Top Poster Club
Joined
Apr 18, 2010
Messages
35,297
Reaction score
2,154
Points
206
jaga2 TT..
aku report kat bini kau nanti.. :))
 

Scorpions10

Legendary Member
Joined
Jan 29, 2010
Messages
16,345
Reaction score
56
Points
120
klau bini rela ok laa..klau x tuh kesian la pd mereka..x siapa sanggup hidup bermadu..:)
 

ZURA-SAN

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 14, 2010
Messages
13,037
Reaction score
23
Points
120
rajin2 la pergi butik tudung ni kat shah alam...


manatau ada rezeki ketemu...


tapi....macam la dia nak kat TT..
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,636
Reaction score
21,079
Points
1,671
tu nafsu kt yg muka cantik..yg pakai tudung tp tak lawa mesti xmau..

katanye nak yg tutup aurat..katanya pilih agamanya

tp tetap kejar kecantikan hihi

Wanita itu dinikahi karena empat perkara yaitu karena hartanya, kedudukannya (keturunannya), kecantikannya dan agamanya. Maka pilihlah agamanya
 

joe_kacak jugak

Active+ Member
Joined
Dec 30, 2011
Messages
4,835
Reaction score
73
Points
30
klau bini rela ok laa..klau x tuh kesian la pd mereka..x siapa sanggup hidup bermadu..:)
pernah berseloroh dgn isteri pasal bnd ni...bini aku dia ckp dia ok..lgpon dia bz..tatau la dia berseloroh ke tak...
 

mrkiey

Fun Poster
Joined
Dec 9, 2011
Messages
608
Reaction score
12
Points
15
Tt, aku tahu kenapa kou jd mcm tu...... Selama ni kou asyik makan ikan pari jer.... Skrg terasa nak makan jenahak la plak kan.....:eek::eek::eek:
 

Dzoolhelmi™

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Dec 8, 2008
Messages
10,486
Reaction score
163
Points
133
mekap tebal nie

cuba tak mekap

biasa je kot :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register