BTC USD 20,157.1 Gold USD 1,719.24
Time now: Jun 1, 12:00 AM

BSN paling siot lepas maybank

ed_zero

Super Active Member
Messages
5,193
Joined
Sep 24, 2009
Messages
5,193
Reaction score
161
Points
73
ko call je BNM confirm hari tu jugak ko dapat..hahaha...
 
Sponsored Post

nazry

Active Member
Messages
1,673
Joined
Mar 22, 2006
Messages
1,673
Reaction score
3
Points
25
nak dapatkan settlement amount= 2 minggu. standard time kata dorang.

kepala ***** kau...nak rembat riba lagi ada lah.

sama la mcm aku...kelmarin pergi nk dpt total amount utk fully settlement.

katanya 2mggu baru dapat statement tu..mangkuk hayun tolll ~X(~X(
 

Baipd

Fun Poster
Messages
259
Joined
May 19, 2012
Messages
259
Reaction score
1
Points
15
nampak nya suma bank kat malaysia ni tak guna langsung, abis tu camner??
 

hairl

Active+ Member
Messages
3,053
Joined
Aug 22, 2007
Messages
3,053
Reaction score
24
Points
25
aku pun tak paham napa surat settlement jadi lama sgt ades teruk gak ni org nak bayar hutang pun lmbt ke
 

rayz

Legendary Member
gem
Messages
13,171
Joined
Jun 5, 2007
Messages
13,171
Reaction score
811
Points
161
BANK BARISAN NASIONAL - BSN..hahhahah
 

otaconMY

Active Member
Messages
1,668
Joined
Sep 8, 2010
Messages
1,668
Reaction score
0
Points
20
nak dapatkan settlement amount= 2 minggu. standard time kata dorang.

kepala ***** kau...nak rembat riba lagi ada lah.

Settlement tuk apa ni tt?

kalo personal loan, mbsb lg hampeh, 1 bulan...:)paid
 

watermelonfc

Fun Poster
Messages
493
Joined
Feb 17, 2009
Messages
493
Reaction score
3
Points
15
aku lak bayar personal loan mbsb kut bsn..tetiba mbsb tepon aku bayar x cukup..dalam resit aku bayar cukup...bsn kata mbsb yg silap...tepon mbsb lak dia kata bsn yang silap..hampeh tul..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register