boleh tak blogspot jadi com

CG Sponsors




izjat

Active+ Member
Joined
Dec 29, 2009
Messages
4,354
Reaction score
12
Points
25
nak tanya, boleh tak blogspot jadi .com

aku ada aritu beli hosting beserta domain sekali..

dan domain yang aku beli, leh tak diexchange dengan blogspot supaya blogspot jadi . com..
 
Sponsored Post

hapizi84

Active Member
Joined
Aug 31, 2009
Messages
1,675
Reaction score
20
Points
25
nak tanya, boleh tak blogspot jadi .com

aku ada aritu beli hosting beserta domain sekali..

dan domain yang aku beli, leh tak diexchange dengan blogspot supaya blogspot jadi . com..
Blogspot bleh jadi .com..kena set up DNS domain.
 

Norfazli

Active+ Member
Joined
Dec 23, 2007
Messages
3,202
Reaction score
88
Points
30
rasa blogspot ada bagi no. dns
kita tukar aje no dns domain kita ke dns blogspot tu
saya tak pernah buat...:D
 

izjat

Active+ Member
Joined
Dec 29, 2009
Messages
4,354
Reaction score
12
Points
25
Blogspot bleh jadi .com..kena set up DNS domain.

camana... ada tutorial.... dns tu nak amik dari mana. kalo kat cpanel.. klik yang mana satu??
 

shide

Active+ Member
Joined
May 29, 2009
Messages
3,154
Reaction score
29
Points
30
boleh la..
setahu aku kena bayor la, dalam usd..
ada paypal xpela gak
 

izjat

Active+ Member
Joined
Dec 29, 2009
Messages
4,354
Reaction score
12
Points
25
boleh la..
setahu aku kena bayor la, dalam usd..
ada paypal xpela gak
ada... tapi aku da beli domain da... aku pakai advance setting.. tapi tak leh..

ada cara tak?

aku ada domain sendiri, propito.com
tapi aku nak masukkan blogspot aku ni ke subdomain propito.com

so jadi blog.propito.com
 

stopa technology

Fun Poster
Joined
Mar 1, 2009
Messages
238
Reaction score
6
Points
15
lari topic skt..
Kalu dah beli own hostin n domain, apa kata instal je trus sofware blogger @ wordpress,lg senang nk configure.. :)
biasa ada kat instalatron kat hosting mmgt

:)cgrock
stopa rock!!
 
Sponsored Post
Top
Log in Register