BTC USD 83,840.0 Gold USD 4,165.45
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Berapa modal minimum untuk start trading?

Maybank ada platform ke untuk tgk chart dan volume indicator ?

semua dah layan saham la nie ye... but hari2 ekonomi x menentu...

Zaman tgh nak gawat ni jadi nak sokong barang buatan malaysia :p

btol btol...tapi mana ada broker fx kat msia?

aku baru tau insta,fxm@lay ni sume dorg buat local deposit based on "trust" jek...hek elee..

aku igt broker2 tu ada branch dekat malaysia #:-S

btol btol...tapi mana ada broker fx kat msia?

aku baru tau insta,fxm@lay ni sume dorg buat local deposit based on "trust" jek...hek elee..

aku igt broker2 tu ada branch dekat malaysia #:-S

Tu semua temberang punya broker ..... bagi aku sebenarnya susah untuk trader bermodal kecil dapat broker forex yang terbaik ..... kena kencing je dgn broker ..... paling2 aku percaya pun kat oanda inipun ada kencing punya kaki .... sbb tu aku nak main kat Future currency walaupun modal besar tp boleh dipercayai .....

Trade US, UK, Local futures/komoditi

Tu semua temberang punya broker ..... bagi aku sebenarnya susah untuk trader bermodal kecil dapat broker forex yang terbaik ..... kena kencing je dgn broker ..... paling2 aku percaya pun kat oanda inipun ada kencing punya kaki .... sbb tu aku nak main kat Future currency walaupun modal besar tp boleh dipercayai .....

btol tu..suma yg cikai broker forex tu tabley pakai sgt. kalau SC (security commission) buat spot cek..jgn harap la dorang nk entertain nak jawab kalu duit korang sangkut. Mana ada legal forex broker kt Malaysia ni.

Aku nk jemput sesapa yg berminat dalam trade futures/komoditi macam crude oil, soya bean, dow jones dan byk lagi. Trade US, UK n malaysia market.
Ini btol2 100% LEGAL ada lesen from SC. Bole cek kt sini . klik "Trading in futures contract" .
Kt situ list broker yg ada lesen dari SC tapi hanya 1 jer broker yg bole trade US n UK market. Okachi sdn bhd tu. Da lebih 20 tahun da company kt sini.

Buat apa letak duit bepuluh ribu dkt broker luar. kalu apa2 jadi sapa nk jawab? sggup ke fly oversea pegi opis broker tu? nk ngadu kt SC..dorang nnt ckp padan la muka kot.hehe..
Okachi opis dia kt kl.
MOdal - from rm5000 to 115 000. Depends on apa yg korang nk trade. Eg - Oats min rm5000, crude oil min rm30000, s&p 500 min rm115 000.
Nak trade local market ponbole jgak mcm palm oil tu. suma ada lah.
Patut aku bukak thread baru ke?

Keterangan lanjut? bole contact saya. makacehhh.
012-2595464 rizal.

btol tu..suma yg cikai broker forex tu tabley pakai sgt. kalau SC (security commission) buat spot cek..jgn harap la dorang nk entertain nak jawab kalu duit korang sangkut. Mana ada legal forex broker kt Malaysia ni.

Aku nk jemput sesapa yg berminat dalam trade futures/komoditi macam crude oil, soya bean, dow jones dan byk lagi. Trade US, UK n malaysia market.
Ini btol2 100% LEGAL ada lesen from SC. Bole cek kt sini . klik "Trading in futures contract" .
Kt situ list broker yg ada lesen dari SC tapi hanya 1 jer broker yg bole trade US n UK market. Okachi sdn bhd tu. Da lebih 20 tahun da company kt sini.

Buat apa letak duit bepuluh ribu dkt broker luar. kalu apa2 jadi sapa nk jawab? sggup ke fly oversea pegi opis broker tu? nk ngadu kt SC..dorang nnt ckp padan la muka kot.hehe..
Okachi opis dia kt kl.
MOdal - from rm5000 to 115 000. Depends on apa yg korang nk trade. Eg - Oats min rm5000, crude oil min rm30000, s&p 500 min rm115 000.
Nak trade local market ponbole jgak mcm palm oil tu. suma ada lah.
Patut aku bukak thread baru ke?

Keterangan lanjut? bole contact saya. makacehhh.
012-2595464 rizal.

Terima kasih bro informasinya ......
tapi aku pelik la kenapa broker malaysia tak promosi
syarikat dia org mcm broker kat luar negeri sana :-?.....
ngan satu hal lg mereka punya platform macam mana eek..
adakah setanding dengan broker kat luar negara tu......

Terima kasih bro informasinya ......
tapi aku pelik la kenapa broker malaysia tak promosi
syarikat dia org mcm broker kat luar negeri sana :-?.....
ngan satu hal lg mereka punya platform macam mana eek..
adakah setanding dengan broker kat luar negara tu......

okachi ada kasi platform tapi maybe tak sehebat Metatrader la kot.
pasal tade promosi tu aku pon tatau la..dalam list tu pon brapa sgt broker yg biasa aku dgr..

mcm cimb online tu..xsilap aku still kena tepon jgak nak enter trade. kat okachi pon sama.

Cuma aku nak tekankan kt sini..kalu sesapa yg bermodal besar tu jgan la menambahkan risk letak duit kat broker forex kt luar tu..baik trade futures kt okachi..naik turun price sama jugak..bole untung/rugi..
nak yg volatile..try la crude oil tu..
yg penting duit anda brada di Malaysia ni dan monitored by SC n bank negara.

Back
Log in Register