Bendera PAS dibakar di Bukit Katil

CG Sponsors




Megat Sri Rama

CG Top Poster Club
Joined
Aug 28, 2007
Messages
20,277
Reaction score
506
Points
161
Akibat Terdesak.. Samseng Umno Melaka Bakar Bendera PAS
Posted by Addin Deen at 4/13/2013



12 April: Sejumlah bendera PAS telah dibakar oleh pihak tertentu di kampung Tun Razak, Bukit Katil pada malam tadi.Puak yang khianat dan tidak bertanggungjawab ini nampaknya tidak memahami erti demokrasi.

Nampaknya ada pihak yang gusar tentang kebangkitan rakyat di Melaka sejak kebelakangan ini
.


Sumber : http://addin77.blogspot.com/2013/04...ium=feed&utm_campaign=Feed:+addin77+(addin77)

MSR : Kalau dah sampai bakar bendera lawan, ertinya tak faham demokrasi. Kalau tak tahu demokrasi, tak payah bertanding.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Pemuda PKR ditetak kerana pasang bendera





---------------------------------------------------------------------------------------------

Track record samseng UMNO di Melaka (ini hanya sebahagian, ada banyak lagi)

 
Last edited:
Sponsored Post

astrowan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 26, 2009
Messages
22,317
Reaction score
249
Points
128
buat la benda berpaedah skit

adessssssssssss.....macam2......
 

pegulza85

Banned
Joined
Mar 27, 2008
Messages
6,816
Reaction score
40
Points
75
Olololorrr ciannye dierrr..

Bendera kena bakar pon nak canang satu malaysia..

Eh, ada bukti x umno yg bakar?? Bagi la bidio ke, gambar pon ok.. mana tau semua nih hanya lakonan pas je..
 

Megat Sri Rama

CG Top Poster Club
Joined
Aug 28, 2007
Messages
20,277
Reaction score
506
Points
161
Olololorrr ciannye dierrr..

Bendera kena bakar pon nak canang satu malaysia..

Eh, ada bukti x umno yg bakar?? Bagi la bidio ke, gambar pon ok.. mana tau semua nih hanya lakonan pas je..
tak ada pun kata UMNO yang bakar.... terasa nampak?

memang sah le UMNO tu dah busuk nama sebagai parti samseng, kalau tak takkan terasa ye tak?

setakat ni yang paling samseng adalah di Melaka. Dah kena la tu.
 

tokmat™

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Dec 23, 2005
Messages
33,932
Reaction score
274
Points
136
kena pastikan duluan siapa yg bakar ni.......
 

cikoi

Active Member
Joined
Mar 6, 2010
Messages
2,361
Reaction score
46
Points
30
dekat ngan tempat aku nih
 

pegulza85

Banned
Joined
Mar 27, 2008
Messages
6,816
Reaction score
40
Points
75
tak ada pun kata UMNO yang bakar.... terasa nampak?

memang sah le UMNO tu dah busuk nama sebagai parti samseng, kalau tak takkan terasa ye tak?

setakat ni yang paling samseng adalah di Melaka. Dah kena la tu.
Ceh... nak konar pulak.. ayat ko "kalo dah sampai bakar bendera lawan".. siapa lawan pas?? Pas lawan ngan dap ke??

Sian kat ko.. nak konar di selekoh, tapi terbabas lalu merempuh penghadang jalan..
 

eriq

Active Member
Joined
Oct 18, 2011
Messages
1,043
Reaction score
6
Points
30
yeke... ker sendiri yang bakar cari publisiti
pandainya buat isu baru untuk tutup isu hangat skarang ni.... rakyat xkn tertipu dgn taktik kolot mcm ni.... isu salahlaku pemimpin pr perlu dijelaskn dulu...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register