BTC USD 17,303.5 Gold USD 1,803.29
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Baja Foliar EZIGROW

Hasmadi Hadi

Fun Poster
Messages
734
Joined
Jan 10, 2010
Messages
734
Reaction score
8
Points
15

Pengguna Ezigrow berpuas hati dengan hasil.






Pokok ni baru 2 tahun.*
Biasanya pokok kelapa sawit 2 tahun ada 3-4 tandan sahaja.
Tapi tengok pokok ni, penuh tu.
Yang nampak dari sini pun dah hampir 10 tandan.
Ezigrow penggalak buah berat.




Pengguna Ezigrow


Buah kelapa sawit lebih berat dengan baja foliar ezigrow.
Lebih 2 kali ganda dari berat biasa.


Pokok Kelapa Sawit masih rendah.
Tapi dah berbuah lebat dengan Baja Foliar Ezigrow


Buah sawit lebih berat dari biasa


Sembur baja foliar ezigrow pada batang dan daun.




Pengedar Seluruh Malaysia Di Perlukan
Bantulah Petani KITA

Testimonial Yang Lain
Boleh Hubungi Saya
Hasmadi 019 4551036
 
Last edited:
Sponsored Post

Hasmadi Hadi

Fun Poster
Messages
734
Joined
Jan 10, 2010
Messages
734
Reaction score
8
Points
15

05/07/2010*
Sebelum dan Selepas 25 Hari
Proses Penyembuhan Daun Pokok Tebu Berlaku*
Dari Coklat & Kekuningan*
Bertukar menjadi KEHIJAUAN






Pengedar Seluruh Malaysia Di Perlukan
Bantulah Petani KITA


Hasmadi 019 4551036
 

arachneedle

Super Moderator
Messages
2,350
Staff member
Joined
Jan 5, 2006
Messages
2,350
Reaction score
2
Points
35
Jgn post sebarang website link pd post/thread!
 

akusS

Active Member
Messages
1,589
Joined
Jul 9, 2007
Messages
1,589
Reaction score
124
Points
43
Brapa harga tu? Mesti rmai nk tau tp malas nk pm2 ni....
Utk pek kecil xde buat ke? Sbb skg ni rmai pekebun2 kecil tepi rumah jer....:)
 

Hasmadi Hadi

Fun Poster
Messages
734
Joined
Jan 10, 2010
Messages
734
Reaction score
8
Points
15
Brapa harga tu? Mesti rmai nk tau tp malas nk pm2 ni....
Utk pek kecil xde buat ke? Sbb skg ni rmai pekebun2 kecil tepi rumah jer....:)

pek kecil takda bro...
pek 4L.... boleh pakat2 dengan kawan2 untuk share beli

boleh whatsapp saya untuk detail baja foliar ezigrow
Hasmadi - 0194551036
 

Hasmadi Hadi

Fun Poster
Messages
734
Joined
Jan 10, 2010
Messages
734
Reaction score
8
Points
15
Bulan%2B3%2Bresit%2Bkelapa%2Bsawit%2Bezigrow%2Bbaja%2Bfoliar.jpg


Testimonial Lain dan Cara Bancuh

ada kat sini ---->>>> http://senangtumbuh.blogspot.my/

Pengedar Diperlukan Seluruh Malaysia
 
Last edited:

Hasmadi Hadi

Fun Poster
Messages
734
Joined
Jan 10, 2010
Messages
734
Reaction score
8
Points
15
saya masih buka peluang niaga ezigrow...

iklan internet disediakan...

hubungi saya 0194551036
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register