BTC USD 59,962.4 Gold USD 1,733.02
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Awek foodpanda kena tendang

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
293,945
Reaction score
12,465
Points
2,376


A351D701-BF5C-4D2F-85C7-234EEB4BBD05.jpeg



Rakaman video CCTV menunjukkan perselisihan faham di antara seorang wanita penghantar makanan dengan seorang lelaki dalam kejadian di Bandar Puteri, Puchong

KUALA LUMPUR: Polis sedang menjalankan siasatan berhubung kejadian perselisihan faham antara seorang wanita penghantar makanan dengan seorang lelaki di Bandar Puteri, Puchong, dekat sini, petang semalam.

Ketua Polis Daerah Serdang, Asisten Komisioner Ismadi Borhan, mengesahkan pihaknya ada menerima satu laporan berhubung insiden itu dan siasatan lanjut sedang dijalankan.

"Kita sudah memanggil kedua-dua pihak untuk dirakam percakapan dan hasil siasatan mendapati kejadian itu berpunca daripada salah faham. Tiada sebarang kecederaan dialami oleh kedua-dua pihak dilaporkan dalam kejadian itu.

"Kertas siasatan sedang dilengkapkan dan kita meminta semua pihak bertenang serta tidak mengeluarkan sebarang komen yang boleh memecahkan keamanan dan mendatangkan kegusaran awam," katanya dalam satu kenyataan.

Beliau berkata, kes disiasat mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan.

Difahamkan, insiden kira-kira jam 4 petang itu berlaku apabila wanita menunggang motosikal terbabit dikatakan mahu memotong kereta dipandu lelaki berkenaan yang hendak membuat pusingan U di Jalan Puteri 9/1, Bandar Puteri, Puchong, sehingga didakwa membabitkan kekasaran.

Dua rakaman video, termasuk satu daripada kamera litar tertutup (CCTV), berhubung kejadian itu tular dalam media sosial sejak petang semalam.


-BH
 
Sponsored Post

kopirait

CG Top Poster Club
Top Poster #5
Joined
Apr 18, 2010
Messages
37,860
Reaction score
2,719
Points
206
Cina tendang rider melayu food panda ni
 

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
41,600
Reaction score
1,220
Points
201
yg rakam tuh cam laki india... geng2 rider kot...
 

apoeki

Super Active Member
Joined
Aug 7, 2012
Messages
6,532
Reaction score
553
Points
121
rider tu da tarik repot sbb cina tu ugut klo teruskan, kawan2 rider dia kena angkut sbb rider panda ugut cina tu
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
293,945
Reaction score
12,465
Points
2,376
FB_IMG_1589945605025.jpg

Susulan daripada akak foodpanda yang kena terajang dan pukul oleh penjenayah cina ni. Rupanya akak ni dah tarik balik repot. Sebab cina ni nak repot geng2 foodpanda yang lain ugut dia.

Akak ni tak nak tengok kawan2 sekerja dia susah. Dia sanggup bekorban... 😢

Semoga kes ini sampai ke peringkat Bukit Aman. Dah makin melampau! 😠

Oh Tular
 

puyol

CG Top Poster Club
Joined
Jun 28, 2011
Messages
23,168
Reaction score
2,288
Points
201

Susulan daripada akak foodpanda yang kena terajang dan pukul oleh penjenayah cina ni. Rupanya akak ni dah tarik balik repot. Sebab cina ni nak repot geng2 foodpanda yang lain ugut dia.

Akak ni tak nak tengok kawan2 sekerja dia susah. Dia sanggup bekorban... 😢

Semoga kes ini sampai ke peringkat Bukit Aman. Dah makin melampau! 😠

Oh Tular
haha. senang macamtu je cina tu game budak tu.
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
293,945
Reaction score
12,465
Points
2,376
haha. senang macamtu je cina tu game budak tu.

Cina tu sepak rider tu boleh pulak 🤦
Tapi dia tu orang tak sepak pun lagi
Pandai jugak dia bela diri
Tapi ramai tak puas hati tu
Nak mintak siasat balik
 

puyol

CG Top Poster Club
Joined
Jun 28, 2011
Messages
23,168
Reaction score
2,288
Points
201
Cina tu sepak rider tu boleh pulak 🤦
Tapi dia tu orang tak sepak pun lagi
Pandai jugak dia bela diri
Tapi ramai tak puas hati tu
Nak mintak siasat balik
silap ada geng foodpanda tu datang ramai2. boleh charge merusuh kalau tak silap. kalau gaduh 1-1 boleh tahan lagi.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register