BTC USD 63,131.5 Gold USD 2,384.87
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Assignment English..Sape blh buat

mieyz

Banned
Messages
1,549
Joined
Sep 18, 2010
Messages
1,549
Reaction score
4
Points
25
Salam, nak minta tolong warga CG...
saya bdk baru belajar...
sesape yg blh tlg buat sy pya assgment (english)...
x panjang, 400 perkataan jer..

sebagai ganti sy akan bagi :-

a) 2 akaun file hosting for 1 month
b) avira antivir premium key 1 year
c) RM 20

Tu je saya mampu...TQ =)
 

Attachments

  • 132.7 KB Views: 39
  • 59.9 KB Views: 33
Sponsored Post

x patut gni...
nama pn blajar, kena la usaha dik..

mcm mana nak maju kalau malas?

betul kata demo tu..tp
x sempat boh...saya ni bekerja smbil belajar/separuh masa
kerja kat tmpat kerja berlambak,anak kecik lagi,asyik menangis..
grammar dahla x brape nak pndai..
assgment ada 7 lagi ni nak kena siapkan dlm masa sebulan
pecah kapla boh...
 
betul kata demo tu..tp
x sempat boh...saya ni bekerja smbil belajar/separuh masa
kerja kat tmpat kerja berlambak,anak kecik lagi,asyik menangis..
grammar dahla x brape nak pndai..
assgment ada 7 lagi ni nak kena siapkan dlm masa sebulan
pecah kapla boh...

buat secara berkumpulan dengan classmate...lagi cepat & sama2 dpt ilmu...kurang tekanan & lagi happening.
 
buat secara berkumpulan dengan classmate...lagi cepat & sama2 dpt ilmu...kurang tekanan & lagi happening.

masalah gak boh...cara belajar separuh masa/pjj lain..
semua lain2 negeri...xkan nak chat kat tenet lak..
aku pya group pun ada kl, kedah, n9, johor..huhuu
mana ada masa boh,hari2 kerja kecuali ahad..
kalau kita free pun, org lain plak x free, nak jmpa
kat mana pun xtau, msg2 jauh..
pendek kata bkn malas la boh, cuma situasi jer yg xleh nak elak..:D
kelas 1 sem 5x jer..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Back
Top
Log in Register