BTC USD 38,165.5 Gold USD 1,809.83
Time now: Jun 1, 12:00 AM

askar kena taser gun

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,849
Reaction score
1,686
Points
596
kena usulkan kt kabinet benda ni..

kot kalau nk di parang.. takut mati pulak si perompak..
nk gedebak gedebuk.. depa pecah masuk umah mcm2 brg di bawak.
tukullah..pisau lar..

cara mcm ni jer lar paling selamat rasanyer.. :D

yer bende camnie ok juga:)cgrock:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 
Sponsored Post

lpsoldier007

CG Top Poster Club
Joined
Dec 22, 2010
Messages
25,549
Reaction score
494
Points
141
kena usulkan kt kabinet benda ni..

kot kalau nk di parang.. takut mati pulak si perompak..
nk gedebak gedebuk.. depa pecah masuk umah mcm2 brg di bawak.
tukullah..pisau lar..

cara mcm ni jer lar paling selamat rasanyer.. :D

aku baru terfikir nak cari menda ni nak tembak pencuri masuk umah aku sblum ni..

Aku pernah nampak dkt Lazada, Taser Pulse dijual RM 2500. Percuma kartrij 2 kali tembak.

Sekarang dah takda jual. Mungkin dah kena haram.

Alternatif kepada taser ialah stun gun. Dkt pasar malam pn ada jual.
 

blankoguy85

Super Active Member
Joined
Dec 14, 2011
Messages
7,580
Reaction score
66
Points
80
Aku pernah nampak dkt Lazada, Taser Pulse dijual RM 2500. Percuma kartrij 2 kali tembak.

Sekarang dah takda jual. Mungkin dah kena haram.

Alternatif kepada taser ialah stun gun. Dkt pasar malam pn ada jual.


yup.. betul tu..
stun gun..dier punya bunyil percik elektrik tu pun dh menggerunkan dh..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register