BTC USD 48,169.7 Gold USD 1,754.18
Time now: Jun 1, 12:00 AM

ask>jenis absober kereta

harley

Super Active Member
Joined
Aug 24, 2009
Messages
5,290
Reaction score
19
Points
65
salam otai.

aku nk tanye sikit..

mcm mana kita nk tau absober kereta yg kita pakai skrng jenis racing atau standard ? dan jenama absober tersebut ?

dia ada tulis ke kt absober tuh ?

mekasih.. :-*
 
Sponsored Post

sayasuka

Legendary Member
Joined
Oct 17, 2011
Messages
12,964
Reaction score
101
Points
123
kereta apa bro /

aku rasa memang kena tengok kat barang tu.
 

harley

Super Active Member
Joined
Aug 24, 2009
Messages
5,290
Reaction score
19
Points
65
kereta apa bro /

aku rasa memang kena tengok kat barang tu.

putra bro.

kalau kat spring dia ada tulis apm perfomax pcs3308r... kat absober tak tau ler..
 

Mr Ozu

Active+ Member
Joined
Apr 2, 2010
Messages
4,866
Reaction score
21
Points
25
putra bro.

kalau kat spring dia ada tulis apm perfomax pcs3308r... kat absober tak tau ler..

xracing sgt pn..

setakat sports je, rendahkan kereta dr standart..

dan bukan brand mahal..
 

Quantum Success

Super Active Member
Joined
Oct 5, 2009
Messages
6,000
Reaction score
56
Points
80
Tt beli la tein hl soft hard..
pastu vroom2..
hehehe
 

harley

Super Active Member
Joined
Aug 24, 2009
Messages
5,290
Reaction score
19
Points
65
xracing sgt pn..

setakat sports je, rendahkan kereta dr standart..

dan bukan brand mahal..

dari spring tuh, kita dah boleh tau absober yg aku pakai skrng tuh jenis sport eh bro.. sport dgn standard lain kan..:))
tersilap sebut racing pulok..:))
 

Mr Ozu

Active+ Member
Joined
Apr 2, 2010
Messages
4,866
Reaction score
21
Points
25
terasa aku....:(:)):)):)):))

bro tanya, aku bg jwpn jujur ja..:(:)))

sports spring ni, keras sikit n rendah sikit dr standart..

sedang2 sedap gittew utk pki harian..

spring n absorber bleh jd lain2, ikt sapa yg psg itu ari, blum tntu sama..

keta aku depan sapura blkg apm..:))
 

pokves

Active Member
Joined
Jul 14, 2011
Messages
1,026
Reaction score
8
Points
25
absober sport nak tahu tahu tgok warna
biasanya dia warna warni mcm merah-kuning-hijau
klau hitam tu kebiasanya stendet jah
cuma owner lama tukar spring sport shj
utk kasi rendah
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register