BTC USD 57,283.8 Gold USD 1,788.86
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Appeal loan kereta boleh lulus ke?

kunang-kunang

Fun Poster
Messages
972
Joined
May 21, 2010
Messages
972
Reaction score
127
Points
23
puan xde loan @ x penah ada loan .. memang bank x bagi loan la...

kalo loan nama hubby ..then u jadi GTR bole la... atau u nak jadi Mustang ..atau Fairlady pun bole..
kalau loan yg lama dh abis dlm 5-6 taun senang ke lepas
 
Sponsored Post

ahimsa99

Active Member
Messages
1,045
Joined
Oct 31, 2013
Messages
1,045
Reaction score
66
Points
40
sewa rumah tu takleh dijadikan sebagai supporting income pasal ada installment bulanan juga..klau penyewa tu bayar melalui bank baik pusing jadikan sewa tanah..kena ada geran tanah la..agrment tu boleh buat lekat stam hasil beli kat pejabat pos rm10..
 

Lalisa

Freshie
Messages
9
Joined
Sep 17, 2021
Messages
9
Reaction score
2
Points
8
sewa rumah tu takleh dijadikan sebagai supporting income pasal ada installment bulanan juga..klau penyewa tu bayar melalui bank baik pusing jadikan sewa tanah..kena ada geran tanah la..agrment tu boleh buat lekat stam hasil beli kat pejabat pos rm10..
Boleh bang. Sy dah lepas loan honda full spec. 😂 seminggu appeal dah lulus. Lepas lulus yg appeal berderet bank nak approve jgk.. berdebar rase wkwkkwkwk
 

Lalisa

Freshie
Messages
9
Joined
Sep 17, 2021
Messages
9
Reaction score
2
Points
8
hihihi pelik pulak suke org berhutang..klo rekod clean loan x lepas 😂
Kene pakai guarantor juga kalau clean. Mcm sy dah ada kereta tapi smbung bayar. So memang takde rekod. Kereta tu dh habis bayar lama dah. Tp bank tak caye walaupun bank statement cantik pun.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register