BTC USD 61,059.8 Gold USD 1,792.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Appeal loan kereta boleh lulus ke?

yussv

Active Member
Paid Membership
Top Poster #3
Joined
Oct 18, 2008
Messages
2,497
Reaction score
426
Points
51
paling besar kat sini komitmen takda rasanya.
gaji 5k pun takde komitmen kebanyakkan bank akan rejek
Ye btul..mcm yg kwn bgtau td.. xde komitmen pun bole jd sbb loan tu xlulus..
 
Sponsored Post

Lalisa

Freshie
Joined
Sep 17, 2021
Messages
9
Reaction score
2
Points
8
paling besar kat sini komitmen takda rasanya.
gaji 5k pun takde komitmen kebanyakkan bank akan rejek
Kesian sy kalau sy tkde komitmen lg bg lah sy hutang .. br boleh nampak sy byr utang dorang..
 

maxpda

Super Active Member
Joined
Jan 15, 2007
Messages
8,091
Reaction score
359
Points
91
Try cari kereta murah sikit boleh lepas tu macam perodua axia ke proton saga ke.
 

TT

CG Super Hardcore Club
Top Poster #4
Joined
Jan 13, 2009
Messages
159,858
Reaction score
21,826
Points
1,671
Rekod suci bank xsuka.
Xde sape bole teka gtr tu guarantor
 

eizzbizz

Super Active Member
Joined
Sep 2, 2009
Messages
9,425
Reaction score
919
Points
126
puan xde loan @ x penah ada loan .. memang bank x bagi loan la...

kalo loan nama hubby ..then u jadi GTR bole la... atau u nak jadi Mustang ..atau Fairlady pun bole..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register