3 minggu dah jadi macam ni?

CG Sponsors




AMICO66

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
9,629
Reaction score
258
Points
91
Untuk dikongsi bersama mengenai kualiti air kat rumah..

Filter ni aku baru pasang 3 minggu...cuba lihat begitu cepat ia berubah warnanya...
kalau air yang tak ditapis itu kita minum dan akan ditapis pula oleh buah pinggang kita sebesar penumbuk tu macam mana ye? :-?


 
Last edited:
Sponsored Post

nurkamar

Fun Poster
Joined
Nov 17, 2009
Messages
458
Reaction score
3
Points
15
salam...

ni pandangan suami saya

btw, kami pun pakai filter kat rumah. jenama xxx

apa kata utk pastikan kebenaran filter tu, cik pasang kain putih kat kepala paip. kalu 2 minggu boleh jadi buruk, kompem apa yang cik tgk ni betul. sebab bagi suami saya, peniaga2 ni apa cara pun musti ada taktik utk melariskan barangan memasing
 

silentkiller

Active Member
Joined
Oct 29, 2009
Messages
2,101
Reaction score
19
Points
25
wah...macam mana la kalau tak der filter tu..
 

habiburrahman

Super Active Member
Joined
Feb 1, 2009
Messages
7,016
Reaction score
193
Points
78
Eh...ini boleh wat bisnes nie..TEH TARIK..ke Nescafe...
 

birdiecrow

Active Member
Joined
Apr 19, 2008
Messages
1,349
Reaction score
5
Points
25
alamak..kotornya air yg disalurkan ke rumah TT.

karat berkarat2 :)):))
 

taufic

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 6, 2008
Messages
14,651
Reaction score
692
Points
161
salam...

ni pandangan suami saya

btw, kami pun pakai filter kat rumah. jenama xxx

apa kata utk pastikan kebenaran filter tu, cik pasang kain putih kat kepala paip. kalu 2 minggu boleh jadi buruk, kompem apa yang cik tgk ni betul. sebab bagi suami saya, peniaga2 ni apa cara pun musti ada taktik utk melariskan barangan memasing
penah dengaq gak pasal nie
tapi tak penah try
 

otaida00taj

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2007
Messages
10,523
Reaction score
65
Points
120
memang air kat rumah kita tu tak berapa bersih... beli la apa² jenama penapis air pun ok.
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Joined
Jul 1, 2008
Messages
29,200
Reaction score
1,101
Points
201
nak murah ... mulut kepala paip tu ikat kain putih ... tengok result cam ne .. klu memang itam mcm aren ... cari la mane2 filter yg murah ...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register