BTC USD 84,530.8 Gold USD 4,265.20
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,378
   Public blogs
6,374
   Private blogs
4
Blog entries
11,111
   Public blog entries
10,401
   Private blog entries
23
Views
6,698,465
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24
ipowerimpian
Updated
2 min read
Views
832
Others
SALAM SEJAHTERA DAN SELAMAT HARI RAYA ANDA ADA AKAUN FACEBOOK TAK? TERBARU AKAN DILANCARKAN DIPERINGKAT ANTARABANGSA BULAN OKTOBER 2010!! JADI LAH YANG TERAWAL SAYA AKAN TOLONG PROMOSI KAN URL KE ANDA 2 JUTA DATABASE EMAIL!! I-NETWORK..Aplikasi facebook pertama wat duit di dunia!!Tak perlu...
tenteraangin
Updated
2 min read
Views
866
Others
Alhamdulillah, syukur kita pada ALLAH sebab kita masih hidup lagi sampai sekarang. Syukur juga pada ALLAH sebab masih biarkan udara-Nya memenuhi dada kita. Kadang-kadang nikmat yang diberi gratis <percuma> ni kita tak pernah nak hargai. Kita cuma memandang kepada benda yang orang lain dapat tapi...
Fianchetto
Updated
1 min read
Views
495
Others
Assalamualaikum.. Saya masih baru lagi dalam dunia forum nih... saya berminat untuk berkongsi pandangan tentang apa saja terutamanya Forex dan hal-hal pengurusan kewangan... Salam... Selamat Hari Raya...:)
tenteraangin
Updated
1 min read
Views
2K
Others
Puasa macamana korang?. Okay ke tak ok?. Sedar tak sedar da nak abis da Ramadhan, raya pun nak tiba. Boleh la pakat2 main mercun, meriam buluh dan meriam tanah. Tapi, dulu memang banyak la, sekarang budak layan games je la wei. Bila da raya, so, banyak la sedara mara yang kunjung mengunjung...
mytentera
Updated
1 min read
Views
973
Others
PEMBIAYAAN PERIBADI UNTUK KAKITANGAN KERAJAAN Pembiayaan Peribadi dari Koperasi kami memberi anda satu kelebihan serta pulangan kewangan. Kami bukan saja menawarkan pembiayaan malah menyediakan pelan pengurusan kewangan yang baik untuk anda SIAPA YANG LAYAK Semua Kakitangan Kerajaan >...
dinxq
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Sebenarnya nak cari duit lebih kat Internet bukanlah susah cuma kena tahu mana nak cari program buat duit yang sesuai. Berikut adalah beberapa program yang kita boleh buat duit dengan mudah di Internet. Buat duit boleh tapi nak kaya raya tu susah la sikit :) Terkini.Satu program yang cukup...
RuthlessFairy
Updated
3 min read
Views
868
Others
yeayyyyyyyyyyyy!! dah mandi dah. dah segar. mata dah kembali membulat walau aku tahu takkan lama tempoh membulatnye ni. letih.ptg td tolong emak masak soto . yeay! makanan kegemaran. pastu terasa mcm nak makan meatball. merempit pergi kedai beli meatball. yeay! 2 dalam 1. soto + bakso. 2 dalam...
Kamaruzaman Omar
Updated
1 min read
Views
1K
Others
T-Shirt Muslimah berjenama KAISHA ANGGUN didatangkan dari jenis kain cotton demi keselesaan para pelanggan kami. Berserta design yang terkini semestinya menjadikan penampilan lebih menarik dengan tidak mengenepikan syariat Islam. Oleh itu, pihak pengurusan KAISHA SUPPLY & SERVICES menawarkan...
magicpower
Updated
2 min read
Views
666
Others
:)cgrockMalas nak baca panjang-panjang? Terus je klik untuk tengok sendiri betapa hebat & power sistem ni. Tak pernah ada sistem secanggih ni di Malaysia! Klik sini http://UntungPantas.com/?id=magicpower Apa yang anda cari? Kerja kosong? Kerja part-time dari rumah ataupun saje nak penuhi masa...
RuthlessFairy
Updated
1 min read
Views
854
Others
time of event : 21:15 date of event : 2nd September 2010 To the man in Dark Blue Baju Melayu and black pants. was checking his car was walking and talking on the phone at the same time. didnot noticed me when i passed him by. "i saw you.there. yes. i saw you. but... i cant touch i cant speak...
risingtrip
Updated
2 min read
Views
556
Others
Are you currently attempting to make ones own web page but can't even go past the layout stage? Do you think stuck where that you are and tempted to abandon your attempt? Just before ditching this project altogether, you may would like to hear about fast web-site models that will help you skip...
dwend
Updated
1 min read
Views
914
Others
haaa anda tu!!!!! NIE product baru.. detox patch ginseng sliming patch 2+1... haaa harga 1.50 sekeping tapi boleh runding lagi.. product paling latest dipasaran!!!! bleh call 013-2788128 untuk tempahan/pertanyaan...:D
magicpower
Updated
2 min read
Views
538
Others
Malas nak baca panjang-panjang? Terus je klik untuk tengok sendiri betapa hebat & power sistem ni. Tak pernah ada sistem secanggih ni di Malaysia! Klik sini http://UntungPantas.com/?id=magicpower Apa yang anda cari? Kerja kosong? Kerja part-time dari rumah ataupun saje nak penuhi masa lapang...
vivagurl3185
Updated
1 min read
Views
560
Others
Blogshop online yang menawarkan tudung/shawl/cardigan/t-shirt/anak tudung yang membuatkan anda kelihatan cantik,anggun bergaya walau ke mana sahaja anda pergi.Kunjungi kami!!:)
aida hybridseries
Updated
1 min read
Views
667
Others
Setiap hari, tubuh badan kita sering terdedah kepada pencemaran dan memerlukan kandungan anti-oksida mencukupi untuk menghalang radikal bebas yang menjadi punca kepada berat badan berlebihan, penuaan sebelum waktu dan pelbagai penyakit berbahaya. Kesihatan dan kecantikan, tidak dapat diperolehi...
podgie
Updated
2 min read
Views
2K
Others
Dalam sebuah hadis, ada menyebut perihal seekor syaitan yang duduk di atas pintu rumah. Tugasnya ialah untuk menanam keraguan di hati suami terhadap kesetiaan isteri di rumah dan keraguan di hati isteri terhadap kejujuran suami di luar rumah. Sebab itulah Rasulullah tidak akan masuk rumah...
kit.worlds
Updated
1 min read
Views
577
Others
Anyone who interested to buy for the 2nd laptop for the above, please call kit @ 016-6186465
kit.worlds
Updated
1 min read
Views
639
Others
Anyone who interested for original Ipod Touch 32GB - RM800. Please contact 016-6186465
kit.worlds
Updated
1 min read
Views
617
Others
Anyone who interested to purchase 2nd hand Acer 1410 Laptop, RM900. Please contact kit @ 016-6186465. Location at KL. COD Term.
shammoney
Updated
1 min read
Views
630
Others
Mahukah anda satu perniagaan yang mana hanya memerlukan modal permulaan RM108 (USD30), tetapi berpotensi memberi pulangan seperti berikut: * Vaucher hotel di seluruh dunia bernilai USD100 dan sentiasa bertambah dari masa ke semasa * Bonus pusingan pertama USD200 * Bonus pusingan kedua USD3000 *...
Back
Log in Register