BTC USD 84,018.1 Gold USD 4,279.19
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,378
   Public blogs
6,374
   Private blogs
4
Blog entries
11,105
   Public blog entries
10,395
   Private blog entries
23
Views
6,697,095
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24
shah jehan
Updated
1 min read
Views
1K
Others
:DSalam~Jana Duit Lepas Raya RM10,000 bulan ini=bisnes online pantas Bioasli=teknik terbukti jana RM1,000,000 jutawan internet hj ishak-15,000 ahli daftar percuma di: http://www.bio-asli.com/daftar.asp?id=AZLINDA2 >X menjual-X meeting-X loan=bonus RM2,000 seminggu setiap rabu! Prepaid bioasli...
risingtrip
Updated
2 min read
Views
484
Others
If you're looking to get a flat stomach you could have heard or peruse about Truth About Abs method. More than the past few several years, it has speedily grow to be probably the most common abs software on the planet. I even use it myself. Unlike other physical fitness programs that come onto...
risingtrip
Updated
2 min read
Views
620
Others
Perspiration is really a common ailment that happens when the temperature inside the body system will get increased; being a end result undesired substances are thrown out while in the type of perspire. The human body produces perspire to cool the system product in such sizzling circumstances...
risingtrip
Updated
2 min read
Views
591
Others
In a way, that is as well good to be real. You cannot eat what you wish and the way considerably of it that you just want and however get rid of pounds. The simple math of calories from fat in/out even now applies: if you ever take an excessive amount of you won't get rid of excess fat. You may...
MalasTerbang
Updated
1 min read
Views
786
Others
http://malas-terbang.blogspot.com/
symann
Updated
1 min read
Views
792
Others
ANDA DIBAYAR TERUS 12% SELAMA 12 HARI..HANYA SURF IKLAN http://newagesurfn.com/?ref=1951
tenteraangin
Updated
1 min read
Views
757
Others
Masuk raya ketiga da, kemeriahan raya masih terasa lagi. Lemang semalam makan pun panas lagi dalam perut. Gunung Daik yang tengah tinggi pun belum surut lagi. Tapi hari ni, pak cik dipaksa beraya lagi Sian perut six pack pak cik. Semalam, pak cik baru je terangkan mengenai khasiat bismillah...
risingtrip
Updated
2 min read
Views
60K
Others
Heating pads have almost as much variety in their use as there are diverse models on the industry currently. It really is from time to time bewildering when it involves deciding on a suitable high temperature pad due to every one of the diverse choices readily available to you. You will find...
tenteraangin
Updated
2 min read
Views
810
Others
Alhamdulillah, habis jugak bulan puasa dan yang paling bestnya, kita semua dapat kaut seberapa banyak kebaikan dalam bulan Ramadhan, insya ALLAH. Mesti korang da tukar langsir, masukkan kuih tat dalam balang, makan balik kuih tat, beli selipar baru, lampu baru dan sebagainya. Sebab da raya ni...
Alexander mcqueen ou
Updated
3 min read
Views
963
Others
Women in the world couldnt refuse to accept such sexy shoes.christian louboutin also consider your thoughts, there is a hidden part in the front so as to make you feel more comfortable, even the heel seems like 20 inches but you still can enjoy the amazing wearing feelings because of such small...
Alexander mcqueen ou
Updated
1 min read
Views
536
Others
If you love shoes, and Im sure you do, then you may have thought about getting some new shoes that are really stylish, modern and cool looking. Well, if thats the case then you should waste no more time walking through your neighborhood because here you will find everything you are looking...
RuthlessFairy
Updated
2 min read
Views
3K
Others
Tarikh kejadian : 8 September 2010 Lokasi : Pejabat Aku tak ingat kisah dia start mcm ne. tapi yang aku ingat dialog dia mcm ni En Amir : tuu.. buaya dalam telur kat atas computer tu.(tabung diansour aku rujuk sini http://www.carigold.com/portal/forums/blog.php?b=1431 Aku : Daddy ni..(aku...
persada
Updated
3 min read
Views
238
Others
Pada asasnya, hukum bercinta-kasih, berpasangan( couple) atau seumpamanya adalah harus. Akan tetapi terdapat beberapa perkara/tindakan yang boleh menyebabkannya menjadi HARAM. Antaranya : PERTAMA: TIDAK MEMPUNYAI NIAT YANG BAIK ATAU SEBALIKNYA Sesebuah perhubungan istimewa" antara seorang...
piracy
Updated
2 min read
Views
632
Others
Liu tired left in the third day, nfl jerseys a secret meeting in Yi-Ping Ma in the city downtown area mansion Nokia held deep. In fact, only a cons of the meeting, all strictly confidential, Yi-Ping Ma outside the room tiers and covered with his trusted soldiers, shoot to kill any person near...
ipowerimpian
Updated
2 min read
Views
832
Others
SALAM SEJAHTERA DAN SELAMAT HARI RAYA ANDA ADA AKAUN FACEBOOK TAK? TERBARU AKAN DILANCARKAN DIPERINGKAT ANTARABANGSA BULAN OKTOBER 2010!! JADI LAH YANG TERAWAL SAYA AKAN TOLONG PROMOSI KAN URL KE ANDA 2 JUTA DATABASE EMAIL!! I-NETWORK..Aplikasi facebook pertama wat duit di dunia!!Tak perlu...
tenteraangin
Updated
2 min read
Views
866
Others
Alhamdulillah, syukur kita pada ALLAH sebab kita masih hidup lagi sampai sekarang. Syukur juga pada ALLAH sebab masih biarkan udara-Nya memenuhi dada kita. Kadang-kadang nikmat yang diberi gratis <percuma> ni kita tak pernah nak hargai. Kita cuma memandang kepada benda yang orang lain dapat tapi...
Fianchetto
Updated
1 min read
Views
495
Others
Assalamualaikum.. Saya masih baru lagi dalam dunia forum nih... saya berminat untuk berkongsi pandangan tentang apa saja terutamanya Forex dan hal-hal pengurusan kewangan... Salam... Selamat Hari Raya...:)
tenteraangin
Updated
1 min read
Views
2K
Others
Puasa macamana korang?. Okay ke tak ok?. Sedar tak sedar da nak abis da Ramadhan, raya pun nak tiba. Boleh la pakat2 main mercun, meriam buluh dan meriam tanah. Tapi, dulu memang banyak la, sekarang budak layan games je la wei. Bila da raya, so, banyak la sedara mara yang kunjung mengunjung...
mytentera
Updated
1 min read
Views
973
Others
PEMBIAYAAN PERIBADI UNTUK KAKITANGAN KERAJAAN Pembiayaan Peribadi dari Koperasi kami memberi anda satu kelebihan serta pulangan kewangan. Kami bukan saja menawarkan pembiayaan malah menyediakan pelan pengurusan kewangan yang baik untuk anda SIAPA YANG LAYAK Semua Kakitangan Kerajaan >...
dinxq
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Sebenarnya nak cari duit lebih kat Internet bukanlah susah cuma kena tahu mana nak cari program buat duit yang sesuai. Berikut adalah beberapa program yang kita boleh buat duit dengan mudah di Internet. Buat duit boleh tapi nak kaya raya tu susah la sikit :) Terkini.Satu program yang cukup...
Back
Log in Register