BTC USD 86,607.6 Gold USD 4,160.23
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,379
   Public blogs
6,375
   Private blogs
4
Blog entries
11,168
   Public blog entries
10,458
   Private blog entries
23
Views
6,718,471
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24

Trending blog entries

akmalphg
Updated
1 min read
Views
2K
Comments
3
Others
Kelas forex bersama Akmal_PHG Assalamualaikum kawan2 yg berminat untuk trade tanpa stress dan sakit kepala untuk analisa market... boleh contact saya untuk kelas forex paling mudah dan senang nama kelas : Teknik paling mudah untuk analisa market lokasi : kulai,senai,skudai,johor bharu klu...
ahib0205
Updated
1 min read
Views
4K
Others
bro lukpayat berkata: satu lagi cara aku trade pakai ema 8, 13, 21,34,... sampai 1597 nnt akan ada macam rainbow cun utk scalping strong SNR mula dari ema89 basic mencari support dan resistance :)
phong_tc27
Updated
1 min read
Views
629
Others
http://infoofarea.blogspot.com/
ahib0205
Updated
1 min read
Views
1K
Others
oleh bro sawamura cuma kena ingat, kita sentiasa gunakan jarak SL untuk tentukan lot size.. ramai wat silap tenyeh lot size dulu, pastuh kira brapa jarak SL untutk 2%.. terbalik nih kesimpulan: 2%/SL = VALUE PIPS <-- BETUL 2%/VALUE PIPS = SL <-- JGN KIRA MCM NIH...
ahib0205
Updated
1 min read
Views
1K
Others
daripada bro anuar :)cgrock
sapsubullahatta
Updated
1 min read
Views
466
Others
CARA MUDAH BUAT DUIT ONLINE PERCUMA
Android7
Updated
1 min read
Views
889
Others
SalaM 1 Malaysia ,:D Jika anda berminat untuk memiliki Ipad Model Taiwan Jenama G-PaD / Flash Player , Sila Lawati Blog Saya di pcTablet4.Blogspot.com Harga Kami adalah Harga Supplier untuk Anda ...!! :cool: Nak Tahu..JoM ke Blog saya... Saya adalah Pembekal Tablet Pc Keluaran Taiwan Yang...
Android7
Updated
1 min read
Views
484
Others
Test dfgdgghkjk uyuyuasd asjkljx zcftdcs jhj sas
ezanidma
Updated
1 min read
Views
467
Others
nak cari kerja sebagai Pembantu Ukur Bahan
[email protected]
Updated
1 min read
Views
539
Others
saya ada menjual ukiran sabun yg sgt cantik dan unik..boleh dijadikan cenderahati semasa mjls2 tertentu..sangat unik dan sukar didapati di pasaran..saya akan tawarkan harga yg murah kpda sesiap yg berminat..nk tolong jual kat kedai pon dialu-alukan.. hubungi sy di [email protected]:p
nurulazlin
Updated
1 min read
Views
717
Others
DAFTAR LESEN MOF HANYA RM900 SAHAJA SILA HUBUNGI KAMI UNTUK SEBARANG PERTANYAAN(HANYA KEPADA YANG BETUL2 BERMINAT) tel: 0164459675(lin) email:[email protected] :)
wilshere87
Updated
1 min read
Views
432
Others
Make money without Investing - Ideas 1. get paid to view advertisements 2. traffic exchange to get more views to what ever you want to advertise http://online-job.webs.com/
tsauban
Updated
1 min read
Views
519
Others
salam semua sahabat peluang yg datang dalam hidup kita semua rezeki allah yang beri. usaha sungguh 2 mesti berjaya ,dan peluang sebegini mungkin tidak banyak kali kita dapat dan peluang yg kita ada mesti di kongsi barulah berkat. satu satunya peluang yang ingin saya kongsi kan bersama adalah...
hadriati74
Updated
1 min read
Views
547
Others
Salam KEPADA PEMEGANG CREDIT CARD, HUTANG CREDIT CARD TAK PERNAH LANGSAI? INTERESTS YANG MAKIN BERTAMBAH SETIAP BULAN, TK PERNAH HABIS BAYAR, BERTAHUN-TAHUN ASYIK BAYAR INTERESTS. INGINKAN 0% INTERESTS PADA CARD CREDIT ANDA? TAK PERLU LAGI BAYAR INTERESTS PADA BANK? EASY PAYMENT PLAN 0% ...
chuangba
Updated
3 min read
Views
477
Others
Jessica Clarke DNA Even prior to newcomer Jessica Clarke hit a single runway the business was abuzz more than the New Zealanders undeniable attractiveness and infectious chuckle Now 17 Clarke is signed with DNA Versions in New York the house of Natalia Vodianova and Raquel Zimmermann replica...
chuangba
Updated
2 min read
Views
464
Others
Hello there! In case you are new right here you may prefer to subscribe to your RSS feed for updates on this subjectDriven by WP Greet Box WordPress Plugin Inside the midst of what's becoming named a quotchallenging time quot two of Kate and Jon Gosselin's children have been expelled replica...
chuangba
Updated
3 min read
Views
454
Others
Staying fit and wholesome is tough as you're is typically tempted to chew on your favorite appetizers that consist of goodies alongside fattening nutrients As a result of this reality decreasing your weight can turn into a condition of which turns into stressful ought to you dispose of oneself...
chuangba
Updated
1 min read
Views
476
Others
Richard Mille from time to time provides unique restricted edition watches which are accessible only in North American markets fake rolex This really is additionally to their other regular world-wide offered restricted edition watches Offered the complexity and expense of making too lots of new...
chuangba
Updated
3 min read
Views
430
Others
replica watches August thirdWriter admin courtesy of feminineflats replica hublot com Using the ups and downs of today's economic system several of us are attempting to discover strategies to help save our pennies and for those who have children this may be challenging Even should you have...
Adi66
Updated
1 min read
Views
432
Others
assalamualaikum kawan2, Buat makluman kawan2, kami menyediakan bantuan bagi mereka yang ingin memiliki kereta tetapi dokumen tak lengkap seperti: - Tiada Payslip - Kerja swasta tetapi company tak establish - Gaji tak cukup 1/3 dari harga kereta - Kerja kontrak government (Contract For Service)...
Back
Log in Register