BTC USD 85,632.5 Gold USD 4,146.93
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,379
   Public blogs
6,375
   Private blogs
4
Blog entries
11,169
   Public blog entries
10,459
   Private blog entries
23
Views
6,720,049
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24

Trending blog entries

diatisha
Updated
1 min read
Views
796
Others
PASHMINA CORAK JALUR MATERIAL :100%PASHMINA PRICE : RM14.00/PCS 3 HELAI KE ATAS FREE POSTAGE BERMINAT ANDA BOLEH MEMBUAT TEMPAHAN MELALUI: EMAIL : [email protected] SMS : 010-4246039 WEBSITE : http://diatishacollection.yolasite.com
diatisha
Updated
1 min read
Views
616
Others
PASHMINA DUO TONE MATERIAL :COTTON SILK PRICE : RM15.00/PCS 3 HELAI KE ATAS FREE POSTAGE BERMINAT ANDA BOLEH MEMBUAT TEMPAHAN MELALUI: EMAIL : [email protected] SMS : 010-4246039 WEBSITE : http://diatishacollection.yolasite.com
diatisha
Updated
1 min read
Views
640
Others
TUDUNG LYCRA TONE MATERIAL :LYCRA PRICE : RM25.00/PCS SEM. MALAYSIA RM28.00/PCS SBH/SRWK TERMASUK POSTAGE BERMINAT ANDA BOLEH MEMBUAT TEMPAHAN MELALUI: EMAIL : diatishacollection.yolasite.com SMS : 010-4246039 WEBSITE : http://diatishacollection.yolasite.com
diatisha
Updated
1 min read
Views
689
Others
PASHMINA SATIN CORAK MATERIAL :KOREAN SATIN MIX COTTON PRICE : RM16.00/PCS BUY 3PCS AND ABOVE FREE POSTAGE BERMINAT ANDA BOLEH MEMBUAT TEMPAHAN MELALUI: EMAIL : diatishacollection.yolasite.com SMS : 010-4246039 WEBSITE : http://diatishacollection.yolasite.com
etot
Updated
1 min read
Views
441
Others
Perempuan "GEDIK" itu normal... Lelaki "GEDIK" itu sakai.... Perempuan "MERAJUK" itu perkara biasa... Lelaki "MERAJUK" sumpah bkn gentlemen... Perempuan "IN RELATIONSHIP" dgn perempuan xde la pelik sgt... Lelaki "IN RELATIONSHIP" dgn lelaki mcm nk termuntah rasa ye.. :)):)):)) etot!!!
etot
Updated
1 min read
Views
461
Others
Boss berkata kepada Secretary : Kita akan outstation selama seminggu, jadi aturkan segalanya. Secretary menelefon Suaminya : Untuk seminggu boss saya dan saya akan outstation, awak pandai2 jaga diri nanti... Suami menelefon Buah Hatinya : Isteri saya akan outstation selama seminggu,jadi mari...
chiong2271
Updated
3 min read
Views
411
Others
Many people using Google Adsense to monetize their website, but no all people can get a good result, why? Because many people forget to apply search engine optimization for adsense. If you have been using Google's AdSense with your website, you evidently experience the need to for some...
tergezut
Updated
1 min read
Views
2K
Others
New Exora MC M-Line (Minor Change) Features :- 7-Seater MPV Body Kit (Full Skirting) Dual airbags with Pre-tensioner Seat Belt ABS with EBD + Back up EBD Immobilizer System Central Door Lock Alarm System & Keyless Remote Entry Reverse Sensors Radio with CD, MP3 Player, WMA, Bluetooth Front &...
etot
Updated
3 min read
Views
430
Others
Peraturan 1: Kalo ko sampai kat pagar umah aku pastu dok honhon, pastikan ko bawak barang yang nak dihantar..sebab ko takkan ambik ape2 atau sesapa. Peraturan 2: Jangan ko pegang2 anak aku depan atau belakang aku. Ko boleh pandang dia, selagi mata ko tak merayau lebih dari paras leher anak aku...
siti khalijah
Updated
1 min read
Views
514
Others
INGIN MEMILIKI APA YANG ANDA IDAMKAN :)cgrock
royasyraf
Updated
1 min read
Views
781
Others
Peluang terbuka utk anggota kerajaan berstatus kontrak sahaja. Syarat eskslusif dan bersyarat. Gaji pokok campur elaun tetap rm2k syarat kerja mesti 2 tahun dan ke atas. Utk kiraan loan maksima sms seperti berikut: Nama jabatan gaji pokok dan* elaun tetap sahaja* jumlah semua potongan sedia ada...
firdausah
Updated
1 min read
Views
854
Others
Dptkan segera software belajar al-quran yang pertama kali dibuat dimalaysia khusus utk golongan dewasa yg buta quran dan juga sesuai buat ibu bapa tuk mengajar ank-ank mereka.
etot
Updated
1 min read
Views
429
Others
Pada suatu hari yg tenang..seorg suami sedang relaks sambil duduk membaca suratkhabar..tiba-tiba dtg si isteri membawa tudung periuk.PANG!!.diketuknya atas kepala si suami..si suami yg terpinga-pinga..bertanya.. Aper hal ngan awak nih.kenapa awak ketuk kepala saya??.si isteri pun menjawab.nah...
nozie
Updated
1 min read
Views
421
Others
Subhanallah, Walhamdulillah, Walailahaillallah, wa Allahu Akbar Alhamdulillah...
etot
Updated
1 min read
Views
436
Others
BMW : Brings Me Women LEXUS : Luxury EXports to United States FORD : For Only Romantic Drivers HYUNDAI : Hope You Understand Nothing's Drivable And Inexpensive VOLVO : Very Odd Looking Vehicular Object PORSCHE : Proof Of Rich Spoiled Children Having Everything KIA : Kills In...
aril1368
Updated
5 min read
Views
993
Others
LOAN COSHARE 100% PAYOUT (TERBAIK DIPASARAN) 100% PAYOUT @ RATE 4.99 @ 20 TAHUN @ RM200K ~ MELALUI COSHARE (PALING BERBALOI) Coshare adalah singkatan daripada nama syarikat Coshare Holdings Berhad. Jabatan Akauntan Negara telah melantik 3 agensi yang boleh membuat potongan gaji majikan...
Back
Log in Register