BTC USD 84,594.6 Gold USD 4,287.94
Time now: Jun 1, 12:00 AM

ZuluTrade Inc - zulutrade.com

aku da daptar demo..tp die memang xde chart ke? juz tgk ape yg open trade oleh signal provider yg kite pilih tu?

aku da daptar demo..tp die memang xde chart ke? juz tgk ape yg open trade oleh signal provider yg kite pilih tu?

Orait bro ... test dulu samada sistem ni boleh guna ke tak

ZuluTrade tak ada chart ... dia cuma provide signal dan execute order

Kalau awak ada akaun life order tu akan masuk terus ke platform MT4 awak. Disitu tuan boleh nengok chart

Orait bro ... test dulu samada sistem ni boleh guna ke tak

ZuluTrade tak ada chart ... dia cuma provide signal dan execute order

Kalau awak ada akaun life order tu akan masuk terus ke platform MT4 awak. Disitu tuan boleh nengok chart

oohhh,maknenye kalo kite daptar real pun,kite xleh trade sendri la ye? die juz auto trade jek?:-? pastu min depo bape bos?

oohhh,maknenye kalo kite daptar real pun,kite xleh trade sendri la ye? die juz auto trade jek?:-? pastu min depo bape bos?

ZuluTrade akan auto trade kan ... bergantung pada setting akaun kita seperti siapa signal provider yg kita pilih ... berapa lot setiap provider ... berapa open position maksima pada setiap masa ... dll

min depo bergantung pada broker yg kita pilih ... dan cukup untuk buka minima 1 lot micro

rasanya US$50 untuk akaun mikro ok kot ...:)

ZuluTrade akan auto trade kan ... bergantung pada setting akaun kita seperti siapa signal provider yg kita pilih ... berapa lot setiap provider ... berapa open position maksima pada setiap masa ... dll

min depo bergantung pada broker yg kita pilih ... dan cukup untuk buka minima 1 lot micro

rasanya US$50 untuk akaun mikro ok kot ...:)

ok,maknenye mmg kompem kite xleh trade sendrikla ye..thanx bos..

ok,maknenye mmg kompem kite xleh trade sendrikla ye..thanx bos..

kalau nak trade sendiri atas platform MT4 yg sama pun boleh...cuma bila ada signal masuk zulutrade akan masukkan order secara otomatik

kalau tak nak zulutrade masukkan trade kita kena cancel setting dalam ZuluTrade ... tapi tak dapat lah signal
signal diberi dgn cara direct order execution

akaun trading kat broker kita yg control ... zulutrade cuma boleh masukkan order mengikut arahan (setting) akaun zulutrade kita

kurang lebih macam vps...cuma kita pilih signal provider je laa ni?

bole goyang kaki mcm tu:D

kurang lebih macam vps...cuma kita pilih signal provider je laa ni?

bole goyang kaki mcm tu:D

memang boleh goyang kaki lepas set akaun dalam zulutrade

laptop pun x perlu on ... sesekali aje jengah :D

tapi kalau nak buat manual trade dalam platform MT4 yang sama pun boleh ... selagi margin mencukupi

Latest Posts

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.13756
USD / JPY
158.652
GBP / USD
1.32150
USD / CHF
0.82795