BTC USD 66,250.4 Gold USD 2,424.63
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted (WTB) Proton Exora Auto terpakai bajet 15k <CUBA REZEKI>

ayzal93

Active Member
Messages
1,313
Joined
Dec 12, 2011
Messages
1,313
Reaction score
0
Points
20

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم​


Saya ingin mencari sebuah Proton Exora Auto dengan bajet 15k
memerlukan MPV 7 seater budget sebab tak lama lagi bakal lahirnya anak ke3,
memerlukan kereta yang luas untuk bawa balik kampung
sebab orang umah suka bawa banyak barang kalau nak balik kampung hehe
memang target kepada Exora model CPS 2009-2012

area KL,SELANGOR, ,TGANU,PAHANG,JOHOR,MELAKA,NEGERI SEMBILAN

Mana mana tuan tuan yang ada nak jual ke boleh lah pm saya atau wasap je 013.6006547
 
Sponsored Post

cari dekat carsome pon elok bang, tpi nak angkut mpv 15k tu tak pasti laa pulak. Budget kena betul jugak tu, kalau tak beli buat bayar kereta minyak takde tak leh jalan jugak
hahaha betul tu ramai org tak fikir kalau kereta tu kena double the budget untuk prepare apa apa yg berlaku
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Back
Top
Log in Register