Wanted Trade in Perodua Axia

CG Sponsors




thedoctor

Active Member
Joined
Sep 1, 2006
Messages
1,217
Reaction score
3
Points
25
salam....

dh lame nor xjeguk carigold..hihi..

axia g auto 2016..loan baru 2 tahun...bley trade in myvi baru x??

klau boley..atau boley tp kete lain...

sile watsapp sy 012345 8483...
 
Sponsored Post

ameant

Super Active Member
Joined
Mar 27, 2007
Messages
6,332
Reaction score
143
Points
73
rasanya kene topup banyak ni...
 

later_on82

Active+ Member
Joined
Oct 6, 2010
Messages
3,185
Reaction score
61
Points
30
amik dulu zero deposit n 9 tahun ke tuan?kalau gini mmg kene topup..melainkan tuan boleh tukar nama keta tersebut n komitmen loan pada org lain...adik beradik ke, sedara mara ke or kwn2 dgn kebenaran bank...tp rasa sy ade je champion bole buat ni..
 

magnesium

Legendary Member
Joined
Apr 18, 2010
Messages
10,544
Reaction score
308
Points
131
bila kes kena top up banyak la akan terjadi kes kereta sambung bayar

hati2 tuan jgn sampai terjebak

tp kalau nak bg aku sambung bayar meh pm hehe
 

thedoctor

Active Member
Joined
Sep 1, 2006
Messages
1,217
Reaction score
3
Points
25
hihi...ye..sbb saje cari prob...pkai kete 2x je..raye n hjg thn cuti sek..aritu saje sbb nk no plet f...

so skg nk trade in atau cari baru bley gk...sbb bulanan mnyk n kos wear tear kete lame same kos bulanan abik kete baru...
 

mrvx

Super Active Member
Joined
Feb 20, 2009
Messages
9,954
Reaction score
495
Points
91
baik jual sambung bayar.. kalau jual mcm tu.. byk kena top up... rugi:-?
 

thedoctor

Active Member
Joined
Sep 1, 2006
Messages
1,217
Reaction score
3
Points
25
amik dulu zero deposit n 9 tahun ke tuan?kalau gini mmg kene topup..melainkan tuan boleh tukar nama keta tersebut n komitmen loan pada org lain...adik beradik ke, sedara mara ke or kwn2 dgn kebenaran bank...tp rasa sy ade je champion bole buat ni..
ade gk pernah dgr step ni..tp mcm bley buat ke?biase sambung loan ats trust jer...sambung loan mmg byk scam jer...

sape champ bley buat tu?dr kiraan bley tp mgkin kene abik altis baru la kot..hihi
 

thedoctor

Active Member
Joined
Sep 1, 2006
Messages
1,217
Reaction score
3
Points
25
baik jual sambung bayar.. kalau jual mcm tu.. byk kena top up... rugi:-?
byk nor scammernye bro..mane ade perjanjian legal kes sambung bayar ats name org lain..hiihi..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register