BTC USD 58,064.5 Gold USD 1,831.42
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Tong Plastik 18kg/22liter

SharmCos

Fun Poster
Joined
Mar 7, 2006
Messages
972
Reaction score
75
Points
20
Salam,

Di sini ada pembekal tong plastik tak? Nak yg boleh isi 18kg minyak atau bersamaan lebih kurang 21.5 liter isipadu, jadi tong 22 liter memang cun lah. Nak beli dalam kuantiti banyak jugaklah, ribuan unit setiap hari. Nak yg baru, bukan terpakai.

Kalo ada sesape yg ada mould siap dan boleh mulakan production dengan segera bolehlah hubungi saya dgn harga seunit delivered to Bukit Kayu Hitam/Padang Besar.

Kaler mesti kuning, tak kira la kuning apa janji kuning. Ketahanan tak penting sangat, janji tak pecah sudah la, setakat kemek2 tu takde masalah.

Kat bawah ni contoh gambar tong berkenaan, tak semestinya sebijik macam ni, contoh saja.

Emel: [email protected]
Mobile: 013-4903299 (Sharm)
PM sini pun boleh sbb saya sentiasa online kecuali waktu tdo..

Tima kasih :)cgrock

P2212289.jpg
 
Sponsored Post

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,218
Reaction score
833
Points
176
huish huish huish banyak tu.... ni betul2 ker... ;)
 

nazli79

Fun Poster
Joined
Nov 21, 2008
Messages
916
Reaction score
10
Points
15
dulu pun ada gak yang mintak quotation tong dram... bila dah ada senyap plak...
 

janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
dulu pun ada gak yang mintak quotation tong dram... bila dah ada senyap plak...

mintak mintak yang ni betul betul la.seronok tgok kengkawan dapat job..
 

SharmCos

Fun Poster
Joined
Mar 7, 2006
Messages
972
Reaction score
75
Points
20
dulu pun ada gak yang mintak quotation tong dram... bila dah ada senyap plak...

kdg2 rega tu ngam kot sbb tu diam je.. ada org mmg camtu.. patutnya kalo rega x sesuai bgtau la kan.. xde la org tertunggu2 ;)

Taktau la depa nak watpe byk2 tong nih, org suruh cari kita cari je.. depa nak bagi duit dah tapi benda takdak lagi takmau la amek duit lagi, nanti susah..

kalau rega cun, boleh on terus :)cgrock
 

SharmCos

Fun Poster
Joined
Mar 7, 2006
Messages
972
Reaction score
75
Points
20
Kasi bump skit :D

Sesape yg tau kilang mane ke yg dah ada mould benda ni, bleh la bincang2 dgn dorg pasal komisen pastu bgtau aku ehh.. :D
:)cgrock
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register