Tiang Jin di Makkah.

CG Sponsors




leospirit

Fun Poster
Joined
Jan 15, 2008
Messages
166
Reaction score
3
Points
15
Masa aku kecik2 dulu,tok aku pernah berkata abg saudaranya telah mengambil dari membernya mahkluk belaan yg telah di beli di makkah semasa membuat haji,katanya lagi member kpd abg tok tu memberi syarat 'bela' mahkluk tu kurang 5tahun dan dibuang,tetapi abg tok 'bela' sampai lebih 5tahun...
lepas tu macam2 kisah terdengar abg tok boleh mengubat orang..mahkluk itu berjantina perempuan dan dapat melempias nafsu..dibuat khadam menjaga kebun tetapi akhirnya yg aku dengar sebelum mati susah juga kena pas pada anak lelakinya yg sulung baru mati...makhluk itu hantu raya ke toyol tak tahulah pulak..
bayangkan di tempat kiblat sujud dan no 1 suci penganut islam sedunia jin boleh bermaharajalela(dijual beli) inikan pula di luar sana.wallahuallam.

KLIK SINI http://books.google.com.my/books?id=-zqK48537y8C&pg=PA121&lpg=PA121&dq=Bawa+Balik+Jin+dari+Mekah&source=bl&ots=2K7W_7pmbk&sig=NxDFi-M5Q3cledW_YjkjZ43-IRQ#v=onepage&q=Bawa%20Balik%20Jin%20dari%20Mekah&f=false


 
Sponsored Post

ikhmal_ok

Super Active Member
Joined
Aug 15, 2009
Messages
8,894
Reaction score
180
Points
73
betulke itu tiang jin,,,setau aku hanya mereka yg kasyaf je boleh menentukan kedudukan tiang jin.
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,140
Reaction score
76
Points
1,020
mesti byk jin kat tiang ni .... hurm ...
 

mazuki

Active Member
Joined
Aug 22, 2008
Messages
1,604
Reaction score
280
Points
41
erm xberapa paham sebenarnya nie...
 

CyberMachine

CG Top Poster Club
Joined
Oct 1, 2009
Messages
22,336
Reaction score
424
Points
131
tiang jin tu aper? jin yang wat tiang tu ker???
konpius la...
 

KLVIPER

Legendary Member
Joined
Mar 31, 2008
Messages
16,542
Reaction score
475
Points
131
Saya pun ada juga dengar kisah yang tt ceritakan tu.
 

leospirit

Fun Poster
Joined
Jan 15, 2008
Messages
166
Reaction score
3
Points
15
tiang jin tu aper? jin yang wat tiang tu ker???
konpius la...
Byk cerita antaranya 'Tiang jin tersebut telah dicari oleh jin setelah diperintahkan (mungkin oleh nabi) untuk mencari satu tiang untuk dipasang di masjid tersebut, kerana masih kekurang satu tiang lagi dan tiang jin itu condong sedikit.'
 

hafizuka

Super Active Member
Joined
Sep 25, 2008
Messages
6,956
Reaction score
260
Points
81
tiang orang pegi utk amik jin

masa orang semua gi padang arafah kalau tak silap aku, masjid lengang, yang ada orang tak buat haji je

ada waktu dia, kena peluk tiang tu, pastu baca apa tah

utk amik jin

so sah2 la dia tak buat haji, bila masa dia nak gi arafah

aku tak pasti time bila sebenarnya tapi bagus tak tahu kang ada lak yang buat hehehehe
 

aloong_05

Active+ Member
Joined
Jan 12, 2008
Messages
4,659
Reaction score
42
Points
30
hmmm....tak caya la aku nie...bende khurafat jer kot..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register