BTC USD 62,701.5 Gold USD 1,786.17
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Thread tutup. dah dapat org -- Sape2 buat servis duplicate CD

rodaira

Active Member
Joined
Apr 13, 2007
Messages
1,677
Reaction score
312
Points
41
Salam...

sape2 yg leh wat service duplicate CD, kitaorg nak wat 2000 keping. tlg bgtau kat thread ni kos per CD.

kira harga duplicate tu siap CD dgn bekas plastik. jgn bagi harga servis duplicate je. CD beli lain.:)paid:)paid
 
Last edited:
Sponsored Post

astrowan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 26, 2009
Messages
22,317
Reaction score
249
Points
138
kawan aku penah buat........

p kedai cetak rompak tu ko mintak buat

sekali siap cetak dan siap semua sekali dia charge rm1 jerk

termasuk cetak iklan atas cd
 

BroAct

Active Member
Joined
Feb 21, 2008
Messages
2,333
Reaction score
92
Points
45
kawan aku penah buat........

p kedai cetak rompak tu ko mintak buat

sekali siap cetak dan siap semua sekali dia charge rm1 jerk

termasuk cetak iklan atas cd

hahaha...lawak plak ayat bro ni...
cam men2 jek...tp mmg btol la...nak duplicate, diorg mmg terer...:))
 

rodaira

Active Member
Joined
Apr 13, 2007
Messages
1,677
Reaction score
312
Points
41
masalahnye aku x tau @ kenal org wat cetak rompak. tu yg susah tue.
 

ismail_haniyeh

Active Member
Joined
Aug 29, 2009
Messages
1,593
Reaction score
19
Points
25
Nak duplicate ape nie? Jangan buat CD cetak rompak jual kat sini dah le.. Kos RM1 jual RM5 pon dah berapa...
 

rodaira

Active Member
Joined
Apr 13, 2007
Messages
1,677
Reaction score
312
Points
41
sori ek..aku bukan nak wat bisnes cetak rompak. asal duplicate CD korang ni fikir benda negatif je...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register