Telco Pelan Internet?

CG Sponsors




Sponsored Post

cccpoh

Internet SEO Mercenaries
Joined
Jul 11, 2013
Messages
80
Reaction score
0
Points
6
Aku gunakan XPAX. Rasa ok jugak
Yg aku sokong sbb data yg belum habis bulan ni bleh bawa ke bulan depan.
 

WordPress

Active Member
Joined
Dec 27, 2010
Messages
1,221
Reaction score
10
Points
25
Ya !
Aku pon guna xpax sbb data bleh bawa depan ni..hehe
Ya !

Aku pon guna xpax sbb data bleh bawa depan ni..hehe

Best guna xpax. Topup sekali saja tapi boleh tahan sampai lapan belas ratus tahun

Tidak menyesal woo..

:)):)):)):))
 

notepad

Super Active Member
Joined
Sep 17, 2011
Messages
8,231
Reaction score
529
Points
126
StimmiX 4Mbps cuma RM88 sebulan
unlimited quota
download sampai pengsan
pelan halal
 

1305

Super Active Member
Joined
Sep 19, 2008
Messages
9,731
Reaction score
129
Points
73
Aku nak mulakan guna pelan data..Mintak tanye yg pelan telco mana lebih bagus? Jgn mahal sgt lah..
Tune talk.
RM50 boleh dpt 5gb.
Di mana ada celcom, di situ ada tune talk.

Aku x sembang pasal tone plus atau tonexcel ya.
 

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,187
Reaction score
252
Points
131
maaf bertanya...bila dah abih quata speed brapa kilobyte
rasanyerr 64kbps..
tapi tgk masa guna wassap, ok jerr..download mcm slow ckit..
 

Ibn Raffar

Super Active Member
Joined
May 19, 2011
Messages
7,002
Reaction score
369
Points
81
Aku nak mulakan guna pelan data..Mintak tanye yg pelan telco mana lebih bagus? Jgn mahal sgt lah..
Jom xoxpostpaid. Simkad nombor baru/ mnp rm5 je. Boleh dapat free bil hingga 6 tahun dan pasif income juga.member get member.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register