BTC USD 83,083.5 Gold USD 4,194.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Technic I Follow The Trend

Status
Not open for further replies.

NEOBALANOCARPUS_H

Active Member
Messages
1,260
Joined
Aug 27, 2010
Messages
1,260
Reaction score
110
Points
33
Technic I Follow The Trend

teknik ini mungkin berhasil untuk trader kalian...

Technic I Follow The Trend ini SS


sniper.gif


Disini Download

Cara OP

sniper30-2.gif
 
Last edited:
I follow, tp TT kenapa aku punya chart x kuar MA mcm TT?
 
tt dah gune lama ye indi ni??ape pair yg sesuai ye??
 
cantek tpl ni nampak trend ..............mantapppppppppppppp


trend 1 jam ke atas best main ni
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.12030
USD / JPY
158.285
GBP / USD
1.32415
USD / CHF
0.82966
USD / CAD
1.42645
EUR / JPY
177.327
AUD / USD
0.69840
Back
Top
Log in Register