Tanda2 Si Dia Pokai...

CG Sponsors




Sponsored Post

nazree4658

Fun Poster
Joined
May 11, 2009
Messages
519
Reaction score
0
Points
10
Bagaimana pula dgn Orang Lelaki yang tiada berapa nak macho dan n-sem @ pecah, ada kereta yang sgt stail @ EVO..apa komen saudara-saudari sekalian. adakah anda semua mahukan lelaki seperti itu???
 

inna

Active Member
Joined
Jan 31, 2009
Messages
2,255
Reaction score
3
Points
25
Bagaimana pula dgn Orang Lelaki yang tiada berapa nak macho dan n-sem @ pecah, ada kereta yang sgt stail @ EVO..apa komen saudara-saudari sekalian. adakah anda semua mahukan lelaki seperti itu???
muka tak berapa nak macho ok lagi
muka ala2 pecah umah pun dimaafkan lagi
tapi kalau bentuk muka bumi macam ahli sumo...takpe la,tima kasih banyak2..tak sanggup den#:-S
 

daviddol

Legendary Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
10,420
Reaction score
0
Points
110
muka tak berapa nak macho ok lagi
muka ala2 pecah umah pun dimaafkan lagi
tapi kalau bentuk muka bumi macam ahli sumo...takpe la,tima kasih banyak2..tak sanggup den#:-S
ele...serewet sgt..
 

daviddol

Legendary Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
10,420
Reaction score
0
Points
110
bukan cerewet la david
tapi kalau dah besar bagak macam ahli gusti sumo
perut berlipat2..ngeri siotttt:D:D
suruh dia masuk mcm kat tv tu...
The Bigger Losser...suruh dia diet...:eek:
 

puteri23

CG Top Poster Club
Joined
Mar 30, 2008
Messages
21,839
Reaction score
6
Points
115
Bagaimana pula dgn Orang Lelaki yang tiada berapa nak macho dan n-sem @ pecah, ada kereta yang sgt stail @ EVO..apa komen saudara-saudari sekalian. adakah anda semua mahukan lelaki seperti itu???

ermm...mksudnyer dia byk duit la ek
ape ssh..
suruh dia wat operation kat muka tu dl :)):)):))
 

shukcaya

Legendary Member
Joined
Mar 28, 2008
Messages
14,436
Reaction score
23
Points
115
Menghabiskan masa di rumah

Setiap kali tibanya hujung minggu, si dia lebih gemar menghabiskan masa bersama ahli keluarganya di rumah daripada keluar bersama kamu.

“Daripada keluar tidak berduit, lebih baik aku menghabiskan waktu untuk tidur dan bersantai di rumah.” Keputusan yang dibuatnya itu atas alasan ingin bebas daripada beban kewangan.


Menonton DVD sebagai hobi

Saat si dia poket kering, menonton DVD di rumah lebih memberi keuntungan daripada keluar bersiar-siar atau menonton wayang.

Alasannya: “Hanya perlu menonton beberapa keping DVD sambil menikmati makanan ringan, ringkas dan praktis.”


Makan di gerai murah

Sebelum ini, si dia sering mengajak kamu menikmati hidangan di restoran-restoran eksklusif dan mewah. Tetapi kali ini, dia mengambil keputusan membawa kamu ke gerai murah.


Pulang awal

Selepas menjemput kamu dari pejabat, dia terus membawa kamu pulang ke rumah. Padahal, kebiasaannya si dia selalu membawa kamu keluar makan bersama.

Alasannya: “Sebenarnya, memang saya berhajat untuk membawa kamu keluar bersama, disebabkan badan terasa lemah, apa kata kita pulang saja.”


Tiada hadiah ulang tahun

Selama ini, si dia tidak pernah ketinggalan memberi hadiah menjelang ulang tahun kamu berdua atau menjelang hari-hari istimewa. Tetapi kali ini, si dia hanya memberikan ucapan tanpa pemberian sebarang hadiah.

Alasannya: “Saya belum menemui sebarang hadiah yang sesuai buat kamu, sabar ya…”


Hindari ajakan ke pusat beli-belah

Si dia kelihatan tidak tenang apabila kamu mengajaknya ke pusat beli-belah. Mungkin si dia takut apabila kamu menyuruhnya membelikan sesuatu untuk kamu.

Alasannya: “Lain kali sahajalah kita pergi.”


Destinasi legenda jadi pilihan

Tidak seperti biasa, si dia mengajak kamu mengunjungi ke tempat-tempat peninggalan sejarah lampau seperti muzium mahupun zoo.

Alasannya: “Ia merupakan destinasi yang aman dan tenang untuk kita berdua.”


Hanya menemani

“Maaf, saya sudahpun menikmati hidangan di rumah, saya teman kamu saja ya?” Itulah jawapannya ketika kamu mengajaknya makan di luar. Dengan kata ‘menemani’, ia bererti tiada keperluan untuknya membelanja kamu.


SMS sahaja

Kebiasaannya, setiap saat dan minit si dia rajin menelefon kamu, tetapi kali ini dia lebih gemar menghantar mesej menerusi khidmat pesanan ringkas atau SMS.

Alasannya: “Apa kata kita SMS sahaja, pasti lebih murah dan berbaloi.”


Kereta rosak

Tanpa kamu bertanya, si dia menceritakan soal berkaitan keretanya yang kian meragam. “Selalunya ok, tetapi hari ini saya terdengar suatu bunyi pada enjin, takutnya… kenapa nih.”


Berforum kat CG sepanjang masa

Sidia jarang menggunakan henpon dan sms untuk menghubungi anda, tapi lebih suke menggunakan PM dan VM di profile anda..

sidia menjadikan forum sebagai tempat mencari jodoh..

jangan mare noo...gurau jer..:))
:">:">:">
aku slalu je dok umah..
tgk movie kt umah..
mkn kt gerai
forum kt cG

tp yg last tu xde:">:">
:">:">:">
xkn aku pokai lak:eek::eek:
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,185
Reaction score
1,041
Points
1,101
:">:">:">
aku slalu je dok umah..
tgk movie kt umah..
mkn kt gerai
forum kt cG

tp yg last tu xde:">:">
:">:">:">
xkn aku pokai lak:eek::eek:
kalu x..........banjer aku makan kepsi....ada brann...:))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register