Wanted Supplier kain sampin tenun

CG Sponsors




oimates

Active+ Member
Joined
May 10, 2009
Messages
2,933
Reaction score
42
Points
30
Salam,

Just memerlukan sedikit bantuan dari kengkawan semua.
Saya memerlukan pembekal kain sampin jenis tenun. Bukan songket.
kain sampin ni jenis biasa bebudak sekolah asrama penuh pakai.

Kuantiti yang diperlukan x banyak. Dalam 200 helai. Urgent. Lagi cepat, lagi bagus.

Sesape ada info leh roger2 ye..
 
Sponsored Post

sawamura

Legendary Member
Joined
Mar 24, 2010
Messages
12,479
Reaction score
925
Points
161
masih terbuka lagi ker tuan..??
 

oimates

Active+ Member
Joined
May 10, 2009
Messages
2,933
Reaction score
42
Points
30
still terbuka..tgh menunggu tawaran yg menarik..setakat ni yg contact tawaran kurang menarik..
 

sawamura

Legendary Member
Joined
Mar 24, 2010
Messages
12,479
Reaction score
925
Points
161
tolong PM saya berapa budget yang tuan nak??
 

sawamura

Legendary Member
Joined
Mar 24, 2010
Messages
12,479
Reaction score
925
Points
161
Boleh bagi detail keperluan tuan.

1) Sampin ni untuk siapa. Student atau office.
2) Ada warna2 tema tertentu yang nak ker
3) Berapa lingkungan bajet per helai yang dikehendaki

Semoga saya boleh membantu.

Terima kasih.
 

nida142

Fun Poster
Joined
Nov 2, 2009
Messages
116
Reaction score
0
Points
15
kain songket tenun

Salam,

Just memerlukan sedikit bantuan dari kengkawan semua.
Saya memerlukan pembekal kain sampin jenis tenun. Bukan songket.
kain sampin ni jenis biasa bebudak sekolah asrama penuh pakai.

Kuantiti yang diperlukan x banyak. Dalam 200 helai. Urgent. Lagi cepat, lagi bagus.

Sesape ada info leh roger2 ye..
salam...u dari mana? exact lokasi? ada contoh kain songket tu tak? nak warna apa?
kalu ada contoh email:[email protected]
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
supply baik nie
 

anuarul

CG Top Poster Club
Joined
Jan 9, 2009
Messages
26,151
Reaction score
104
Points
133
kan best kalu ako ade lobang nye....bulan jato ke ribe neh
 

oimates

Active+ Member
Joined
May 10, 2009
Messages
2,933
Reaction score
42
Points
30
terima kasih kpd semua yg menunjukkan minat.
Alhamdulillah dh dapat supplier yg boleh bg harga cantek dan dia janji klu tempah dlm 2 mggu blh siap.

Sampin ni saya nk hntr utk bdk sekolah asrama penuh.Dh dapat lobang cantek, pasni leh la cari job kat tempat2 lain. Sape2 yg leh tolong dapatkan job pun ok je..sama2 kita cari makan.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register