BTC USD 49,132.5 Gold USD 1,784.16
Time now: Jun 1, 12:00 AM

STATUS BERPUNYA @ DAH KAHWIN.....perlu ke nk selindung?

K.E.Y..kuchi

Active+ Member
Messages
3,354
Paid Membership
Joined
Jul 14, 2009
Messages
3,354
Reaction score
8
Points
25
aku byk jumpa orang skang yg bila ditanya "awak da berpunya?"

ataupun "awak da kahwin?"

"eh.....saya bujang lagi...mne de yg nak kat saya..."

cis...asik nk tipu je...~X(

perlu ke nk selindung status anda tu?#:-S

tggal cakap da berpunya sudah....

kalau blom,jujur je...de r yg nak nnt..

pe kebaikan kalau anda selindung status anda tu?

de kebaikan ke?:-?

kalau dedahkan je identiti anda,

ade keburukan ke?:-?


meh kita bentangkan same2...
 
Sponsored Post

o_o2o_o3

Active+ Member
Messages
3,979
Joined
Dec 6, 2007
Messages
3,979
Reaction score
144
Points
33
Tak perlu... berterus terang adalah lebih baik
 

chesnatesz

Super Active Member
Messages
7,900
Joined
Jun 29, 2008
Messages
7,900
Reaction score
158
Points
73
aku byk jumpa orang skang yg bila ditanya "awak da berpunya?"

ataupun "awak da kahwin?"

"eh.....saya bujang lagi...mne de yg nak kat saya..."

cis...asik nk tipu je...~X(

perlu ke nk selindung status anda tu?#:-S

tggal cakap da berpunya sudah....

kalau blom,jujur je...de r yg nak nnt..

pe kebaikan kalau anda selindung status anda tu?

de kebaikan ke?:-?

kalau dedahkan je identiti anda,

ade keburukan ke?:-?


meh kita bentangkan same2...

aku terus terang je...
selambe je la..
dah la nak kawin mahal nak mampus...
x kan nak ckp x kawen lagi...
lagipun kalu jadi ape2 kat kite senang
ape2 jadi kat bini pun senang
slalu org x ngaku ni bile ade awek lain...
ape salah ckp betol2...
kalu nak poligami, wat care nak poligami..
hohohoho...mara kalu aku bini aku bace nih...
peace...:)cgrock
 

o_o2o_o3

Active+ Member
Messages
3,979
Joined
Dec 6, 2007
Messages
3,979
Reaction score
144
Points
33
selindung camne tu...
"eh.....saya bujang lagi...mne de yg nak kat saya..."
tu maksudnya dia nak kat ko la tu :D
ko ni kena faham... kadang2 tu bahasa kiasan
 

K.E.Y..kuchi

Active+ Member
Messages
3,354
Paid Membership
Joined
Jul 14, 2009
Messages
3,354
Reaction score
8
Points
25
selindung camne tu...
"eh.....saya bujang lagi...mne de yg nak kat saya..."
tu maksudnya dia nak kat ko la tu :D
ko ni kena faham... kadang2 tu bahasa kiasan

bahasa kiasan ek???

kalau kne die tu bini org?:-?

tp sje nk gatal lebih,katanya kurang bahagia...

mampos aku nnt...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register