BTC USD 40,198.2 Gold USD 1,817.00
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Spiderman versi Jepun

Sponsored Post

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
83,861
Reaction score
13,648
Points
1,906
ngam² baju tu terpacak depan superhero ... :))
just tunggu nak zip jer.... :eek:

haha tu la :))
dok tergelak saya tengok tu, pastu dia tunjuk lak baju tu dizip :)):))
kelakar sungguh
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,886
Reaction score
8,267
Points
716
haha tu la :))
dok tergelak saya tengok tu, pastu dia tunjuk lak baju tu dizip :)):))
kelakar sungguh

kiranya superhero barat jenis penyegan la no...?
pakai konstum siap2 ...
nanti nak terkucil gi toilet ka apa ka...
jenuh ...dah la pakai 2 lapis... :eek:
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
83,861
Reaction score
13,648
Points
1,906
kiranya superhero barat jenis penyegan la no...?
pakai konstum siap2 ...
nanti nak terkucil gi toilet ka apa ka...
jenuh ...dah la pakai 2 lapis... :eek:

hehe tergelak saya masta tomie sebut gini :D
a'ah kan, 2 lapis tu tapi jenis cuaca sejuk kot masta tomie sepanjang masa. takde terasa sangat :D
tapi tu la kan susah jugak kalau ada urusan toilet tu :D
 

ramos

Super Active Member
Joined
Jul 9, 2009
Messages
7,095
Reaction score
238
Points
73
citer taun brapa ni mcm zmn dulu daa
 

namkin

Active+ Member
Joined
Feb 7, 2008
Messages
3,370
Reaction score
57
Points
30
zaman tu dah kire gempak dah weh
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register