BTC USD 40,065.7 Gold USD 1,815.65
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Spiderman versi Jepun

Syedz

CG Top Poster Club
Joined
Dec 23, 2008
Messages
21,979
Reaction score
109
Points
128
Boleh pulak costume tu terbang masuk terus dalam badan..
lawak btol la dorang ni

 
Sponsored Post

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
22,417
Reaction score
3,088
Points
201
dah tgk..kelakar yg amat...waktu kat katil tak pakai spider proctector...bila nak bertukar ke Spiderman tetiba ada je kat tangan....bab begini budaya penerimaan Jepun terhadap 'Budaya Menjelma Superhero" adalah begitu..tak leh buat apa dah...
 

dloanman

CG Top Poster Club
Joined
Apr 15, 2012
Messages
28,936
Reaction score
2,105
Points
206
hahah ini kamen rider 70an versi 'spaida man'

bosa bona alat penukaran kek tgn tu, udah mcm kotak den tengok
 

agigas

Active Member
Joined
Oct 8, 2009
Messages
1,849
Reaction score
235
Points
38
Apeni? Apasal Den tak nampak apa-apa pun?
 

iced_coolz

Active Member
Joined
May 18, 2013
Messages
1,158
Reaction score
276
Points
41
kalu versi barat spiderman, kena pakai baju secara manual, baju tu samada da pakai kt dalam or ada dlm beg.
ni versi jepun nk tunjuk diorang lagi advance. yg tk tahan, nk kena tunjuk gak adegan zip.
 

no trade

Super Active Member
Joined
May 16, 2008
Messages
9,033
Reaction score
355
Points
96
Hahaha kuat betul bunyik zip..
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
83,829
Reaction score
13,644
Points
1,906
melayang datang baju tu hehe
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register