Spiderman versi Jepun

CG Sponsors




Syedz

CG Top Poster Club
Joined
Dec 23, 2008
Messages
21,899
Reaction score
94
Points
125
Boleh pulak costume tu terbang masuk terus dalam badan..
lawak btol la dorang ni

 
Sponsored Post

Penbiru

Legendary Member
Joined
Jan 12, 2008
Messages
18,819
Reaction score
1,302
Points
201
dah tgk..kelakar yg amat...waktu kat katil tak pakai spider proctector...bila nak bertukar ke Spiderman tetiba ada je kat tangan....bab begini budaya penerimaan Jepun terhadap 'Budaya Menjelma Superhero" adalah begitu..tak leh buat apa dah...
 

dloanman

Legendary Member
Joined
Apr 15, 2012
Messages
16,374
Reaction score
1,096
Points
206
hahah ini kamen rider 70an versi 'spaida man'

bosa bona alat penukaran kek tgn tu, udah mcm kotak den tengok
 

agigas

Active Member
Joined
Oct 8, 2009
Messages
1,849
Reaction score
235
Points
38
Apeni? Apasal Den tak nampak apa-apa pun?
 

iced_coolz

Fun Poster
Joined
May 18, 2013
Messages
814
Reaction score
86
Points
20
kalu versi barat spiderman, kena pakai baju secara manual, baju tu samada da pakai kt dalam or ada dlm beg.
ni versi jepun nk tunjuk diorang lagi advance. yg tk tahan, nk kena tunjuk gak adegan zip.
 

no trade

Super Active Member
Joined
May 16, 2008
Messages
8,319
Reaction score
214
Points
88
Hahaha kuat betul bunyik zip..
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster Of Month
Joined
Jun 3, 2013
Messages
53,668
Reaction score
6,853
Points
1,746
melayang datang baju tu hehe
 
Sponsored Post
Top
Log in Register