Wanted Spek mata berlubang

CG Sponsors




Green Apple

Super Active Member
Joined
Jun 2, 2010
Messages
5,393
Reaction score
27
Points
70
aku tgh cari spek mata lubang lubang..ari tu aku pernah tgk ade orang jual kat CG..promosi 2 =rm50..
sekang ni aku rasa nak beli lak..minggu lepas cuba kat watson..ade 3 size S,M,L.aku sesuai saiz L..saiz lain pakai pening sikit..sape yg jual tlg PM aku dengan kadar segera..bg la jugak harga best2 ujung tahun..
 
Sponsored Post

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,991
Reaction score
21,124
Points
1,671
kt psr lambak xd jumpa lg..cepatla copy haha
 

zam757

Fun Poster
Joined
Jan 19, 2009
Messages
867
Reaction score
1
Points
15
aku ada satu, dulu beli kat farmasi. dulu mata aku rabun, sekarang tidak lagi!!! ko nak bayar berapa, cakap je jgn malux (nnt aku cari katne aku letak) :-?​
 

akunobita

Super Active Member
Joined
Nov 28, 2009
Messages
6,825
Reaction score
108
Points
73
aku ada satu, dulu beli kat farmasi. dulu mata aku rabun, sekarang tidak lagi!!! ko nak bayar berapa, cakap je jgn malux (nnt aku cari katne aku letak) :-?​
serious ke bro? aku igt nak beli cermin mata baru tp dgr rabun elok bila pakai cermin mata lubang2 ini,ini yg teringin nak cuba juga.
 

Green Apple

Super Active Member
Joined
Jun 2, 2010
Messages
5,393
Reaction score
27
Points
70
aku ada satu, dulu beli kat farmasi. dulu mata aku rabun, sekarang tidak lagi!!! ko nak bayar berapa, cakap je jgn malux (nnt aku cari katne aku letak) :-?​
satu je?aku nak 2 ..aku kan tamak..betul ke ko pakai dah tak rabun?aku try kat farmasi saiz M,=MUAT la jugak..L =Lega je bila pakai..saiz S=Sempit la nak pakai..sakit kepala +mata..ko punye saiz pe?ko bg la 80% diskaun ..aku tak kisah ...
 

Green Apple

Super Active Member
Joined
Jun 2, 2010
Messages
5,393
Reaction score
27
Points
70
serious ke bro? aku igt nak beli cermin mata baru tp dgr rabun elok bila pakai cermin mata lubang2 ini,ini yg teringin nak cuba juga.
ko kena try dulu kat farmasi..tgk saiz sesuai..terseksa pakai spek ni..bangun tidoje cari spek..ade kecemasan pun cari sepk dulu..sib baik la rabun jauh..kalau rabun dekat..dah kawin rugi je....
 

ash28

Active Member
Joined
Jul 20, 2011
Messages
1,625
Reaction score
1
Points
25
berkesan ke spek ni? rabun yg macam mana? power tinggi pun bole ok ke? haritu orang kedai spek cakap kat saya mata nak kurang power ni sebenarnya tak boleh. ia cuma akan sentiasa bertambah je.
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,991
Reaction score
21,124
Points
1,671
sape pnh wt operate kt vistalasik? ok tak
 

chiro

Active+ Member
Joined
Oct 9, 2008
Messages
3,515
Reaction score
30
Points
30
tolong bubuh gambar boleh..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register