Siapa Yang Dah Dpt Rumah PR1MA ?

CG Sponsors




Sponsored Post

katob

Fun Poster
Joined
Jan 23, 2012
Messages
314
Reaction score
8
Points
25
tak dapat lagi..aku baru dua bulan lepas submit..
 

frossonice

Active+ Member
Joined
Oct 5, 2010
Messages
3,459
Reaction score
19
Points
25
Sejak dari 2011 kerajaan janji nak buat PR1MA ni tapi sampai sekarang sebiji rumah pun tak siap lagi. Agaknya sempat ke tak rumah siap sebelum Najib turun?
 

johnny2729

Fun Poster
Joined
Jul 7, 2014
Messages
994
Reaction score
0
Points
15
tak ada berita lalu... entah mana hilangnya rumah PR1MA ni?
 

krusader

Active+ Member
Joined
Sep 8, 2010
Messages
4,948
Reaction score
113
Points
43
yg aku tgk asik suruh orang mohon je, tp xnmpk pun sebiji rumah pr1ma ni, kelayakan gaji pun aku rasa x sesuai, atas 2.5k je boleh mohon, yg bawah 2.5k memang xdpt la
 

TT

CG Super Hardcore Club
Gold Member
Joined
Jan 13, 2009
Messages
150,395
Reaction score
20,747
Points
1,661
klo dapat tahniah. entah bila baru dpt beli rumah
 

mr.dede

Legendary Member
Joined
Dec 1, 2010
Messages
11,358
Reaction score
195
Points
123
prima tak nmpak lg tp supppppprima byk atas jalan tu
 

qubs

Super Active Member
Joined
Oct 4, 2010
Messages
8,948
Reaction score
41
Points
70
kalo kt johor area nusajaya tu kalo xsilap dh ad, dlm pembinaan, bos kwn ad beli kt situ cuma tggl umh siap je
 

faris_sn

Legendary Member
Joined
Oct 6, 2009
Messages
14,317
Reaction score
12
Points
115
2012 2 org adik aku apply...sunyi sepi jerk
 

-RIZUAN-

CG Top Poster Club
Joined
Mar 5, 2008
Messages
20,959
Reaction score
639
Points
161
primadona tiap2 mgu ada...
prima ni ada kabel lg sdp....keke...
yg kona lot kebanyakkan dh dibook oleh berkepentingan
 
Sponsored Post
Top
Log in Register