CheMan
Active+ Member
- Messages
- 2,625
- Joined
- Dec 13, 2006
- Messages
- 2,625
- Reaction score
- 74
- Points
- 30
Aku cuma mampu gelak je dibelakang tabir...trade as usual..Nobody knows whats go in on..hehehe...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hehhee... rasanya tak salah tanya pendapat dia pasal broker lain sebab dia punya kabel manyak power. diapun sudi nak share info yg dia dapat dari sumber dia. kalau tak salah naper nak risau. mana pernah kita jumpa ceo macam ni
mayzus, please proceedddd...
u all semua ni pun satu. kalau di thread dia I rasa better u tanya dia pasal broker dia. U all pergi tanya dia pasal broker lain macam lah dia ni hakim atau badan penyiasat. Kalau U agent produk/ insuran atau lain lain dan kalau orang bertanya U mengenai produk/ insuran syarikat lain macam mana agaknya ya. Tengoklah apa jadi. U all jugak yang panas hati. Cuba u tanya pasal BNM. Entah entah dia cakap BNM pun scam. Kesimpulan dia tak payah suruh dia siasat atau tak payah nak cerita pasal broker lain. Kalau dia sendiri yang keluarkan cerita itu lain cerita. Dua dua kelakar. U dan dia sama sama kelakar.
f-k... just do not ask me to make a research! I can not lie, and I'm telling what i see! If you do not want to hear my opinion - do not ask for it! If you do not want to hear answer - do not ask a question! If asked question - be ready to hear answer! But if you will not be happy with answer - this is not my problem.
aku bukan cari pasal.. apa aku cakap ni ada betulnya. aku pun takdelah si dianey tu bayar apa-apa. kalau ko perasan kat first page, aku pun support mayzus bukak thread ni. tapi bila dia ni dah buat salah, fitnah ttg benda yg tk betul.. korang suka ke? terang-terang dia kata boston tu takde kena mengena dengam tvf. lepas boston dah reply, cari pasal benda lain pulak. sekurangnya, mintak la maaf, dia kat sini ramai orang malaysia..berbudila sikit. bukannya kat rusia yang dia boleh suka-suka hati fitnah orang dan tuduh sebelum periksa.
f-k... just do not ask me to make a research! I can not lie, and I'm telling what i see! If you do not want to hear my opinion - do not ask for it! If you do not want to hear answer - do not ask a question! If asked question - be ready to hear answer! But if you will not be happy with answer - this is not my problem.
tak phmla ko nihh..apesal tetiber je la melenting lak..
baik ko baca dulu page2 yg lepas sblm tunjuk kejahilan sendiri..mamat rusia ni kan DITANYA SOALAN sape ntah yg tanya pasal tradeviewforex yg ko lak lelebih melatah tak tentu pasal aku pun tak pahamla..
cuba ko cek balik page2 belakg tu sapa yg tanya ~X(
Dianey,
Before initiating the war where you are not involved (where you just receiving a rebate), please consult with your owners, actually - employers. Are they happy with the investigation you forced me to start?
What I will tell you, this question will not be closed by private conversation with Norman Connell because of the question has been already escalated to the top level.
I'm sorry, but you will not be happy with the upcoming news. Sorry once again.
I thought that you should be happy with my first answer to the first question related to this company - see this page: http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=119137&page=21
I'm so sorry, but now is too late and I can not stop or make a step back. Sorry...