Salam Perkenalan buat otai2 CG

CG Sponsors




kodoks78

Active Member
Joined
Jan 1, 2006
Messages
1,971
Reaction score
1
Points
20
Assalamualaikum tuan2 dan puan2 semua... lama xmasuk sini.. rasanya ada dekat 10 tahun xposting kat sini... kalau ada pun just masuk n baca je...
pada org lama CG cuba sapa sket posting aku ni... pada yang baru selamat berkenalan... semoga kita semua dilindungi daripada wabak yg sedang melanda ni...
 
Sponsored Post

Xploit Machine

CG Top Poster Club
Joined
Nov 23, 2012
Messages
26,011
Reaction score
3,798
Points
236
Salam Sejahtera dan selamat datang ke CariGold, salah satu portal pelaburan, perniagaan dan perbincangan dalam talian terbesar di Asia Tenggara.
Hello and welcome to CariGold, one of Southeast Asia's largest online investment, business and discussion portal.

Board Rules / Peraturan Forum

:cool:🇲🇾
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
291,133
Reaction score
12,220
Points
2,376
Assalamualaikum tuan2 dan puan2 semua... lama xmasuk sini.. rasanya ada dekat 10 tahun xposting kat sini... kalau ada pun just masuk n baca je...
pada org lama CG cuba sapa sket posting aku ni... pada yang baru selamat berkenalan... semoga kita semua dilindungi daripada wabak yg sedang melanda ni...
Waalaikummussalam
Selamat kembali berforum tuan 😁
 

troyz

Active Member
Joined
Jun 4, 2008
Messages
1,334
Reaction score
66
Points
40
Assalamualaikum tuan2 dan puan2 semua... lama xmasuk sini.. rasanya ada dekat 10 tahun xposting kat sini... kalau ada pun just masuk n baca je...
pada org lama CG cuba sapa sket posting aku ni... pada yang baru selamat berkenalan... semoga kita semua dilindungi daripada wabak yg sedang melanda ni...
waalaikumsalam.. :D ko sama macam aku.. lama dah tak masuk , tapi ter pulak harini.. jom la meriahkan forum balik..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register