Sakit Jantung

CG Sponsors




glyceraldehyde

Active Member
Joined
Oct 19, 2008
Messages
1,597
Reaction score
113
Points
33
Salman (bukan nama betul) pulang dari kerja satu petang dan terdengar suara isterinya dalam bilik mengerang. Dia berlari naik ke bilik dan melihat isterinya terlantar di katil berpeluh tanpa pakaian. “Kenapa ni sayang?” tanya Salman. “I diserang sakit jantung”, jawab isterinya. Salman berlari ke bawah untuk menalipon doktor tapi belum sempat dia talipon, anaknya yang berumur 5 tahun berlari datang dan berkata, “Papa, acik Lan ada bawah katil ayah tak pakai suar.” Salman mula naik angin dan naik semula ke biliknya. Memang betul Roslan (pun bukan nama betul)jiran mereka ada di bawah katil tanpa pakaian. Salman menarik Roslan keluar dan berkata, “Lahanat kau Lan,isteri aku kena sakit jantung. Kau pulak cuba menakutkan anak aku ye?”
:eek::eek::eek:
credit to Lawak

Kalau dah ade sory ye.....:">
 
Sponsored Post

abdul_ir

Super Active Member
Joined
Mar 26, 2009
Messages
6,738
Reaction score
36
Points
70
hahaha...bes la jiran dia tu...
 

azriff

Permanently Banned - , Multiple Accounts Cytokines
Joined
Jul 31, 2008
Messages
4,789
Reaction score
473
Points
46
wakakak.. tersenyum aku baca citer ni.. best.. best..
 

loqueila

Active+ Member
Joined
Feb 6, 2009
Messages
3,630
Reaction score
139
Points
33
tahniah TT kerana menjadi Raja ASTROK awal tahun 2010:)cgrock
 

ah fan

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2009
Messages
8,148
Reaction score
28
Points
70
hahaha..walaupn astrok tp byk lg org xpenah bace..
 

fido1

Banned
Joined
Oct 25, 2009
Messages
7,268
Reaction score
339
Points
81
erm..betol3....tp tahla..aku mcm marah je bila tgk kejadian mcm ni berlaku..istri curang..byk kes da...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register