RZ Corporation Sdn Bhd (464438-H) (931127) - synbiz.net @ dchl.com.my

Recommended Brokers


a2zextra

Legendary Member
Joined
Sep 7, 2013
Messages
16,404
Reaction score
265
Points
141
Ada lagikah bisnes dia ni? Macam caca merba sahaja tengok.
 
Sponsored Post

mr reyes

Active+ Member
Joined
Nov 13, 2007
Messages
3,253
Reaction score
63
Points
30
camne nak letgo barang lampeberger ni ye? berkotak kat rumah ni...
ada orang minta tolong jualkan...
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,662
Reaction score
8,195
Points
716
camne nak letgo barang lampeberger ni ye? berkotak kat rumah ni...
ada orang minta tolong jualkan...
jual je kat sapa
jgn joi rega market
jual rega adik beradik :D

memba ceq laboq rm50k woo...
terpaksa joi abis semua pelita ajaib beliau..dgn rega lelong.
 

mr reyes

Active+ Member
Joined
Nov 13, 2007
Messages
3,253
Reaction score
63
Points
30
jual je kat sapa
jgn joi rega market
jual rega adik beradik :D

memba ceq laboq rm50k woo...
terpaksa joi abis semua pelita ajaib beliau..dgn rega lelong.
orang tersayang teman rugi RM40k... bukan rezeki dia nak jumpa teman awal2 masa tu.... kalau masa tu teman ada... dah lama teman halang awal-awal.
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,662
Reaction score
8,195
Points
716
orang tersayang teman rugi RM40k... bukan rezeki dia nak jumpa teman awal2 masa tu.... kalau masa tu teman ada... dah lama teman halang awal-awal.
sampai lani tak sold2 out lagi ka? :eek:
berapa lama punya perap tu?
tak expired lagi ka...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register