To Sell Rokok Murah

CG Sponsors




mohdashraf

Super Active Member
Joined
Apr 22, 2010
Messages
6,775
Reaction score
481
Points
81
Rokok makin hari makin mahal ???

Jom test rokok murah...:D:D:D

Salam semua buat warga2 CG sekalian...Tumpang lalu utk membuka kedai kat CG ni...

Ada pa2 salah harap saling tegur menegur :):):)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gudang Garam (1 Bungkus 16 Batang)

RM 50
Sekarton 160 Batang


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SAMPOERNA (1 Bungkus 16 Batang)

RM 70
Sekarton 160 Batang


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

COD : MIRI,SARAWAK

Test market 2 jenis rokok ni dulu...

Kalau takda aral melintang,sya cuba bwa masuk jenis lain...

Sila kemukakan rokok yang anda cari,dan harganya di tempat anda...
Sya cuba bgi best price...

Minima pembelian 2 karton (campur2 pun boleh) utk mengelakkan dihidu dri pihak pos...
Harga adalah termasuk kos pos...
Cth : Beli Gudang Garam + Sampoerna = RM 120 je...


 
Last edited:
Sponsored Post

eapui

Active+ Member
Joined
Dec 28, 2007
Messages
4,827
Reaction score
7
Points
25
bolek kurang lg ke?
 

virus21

Fun Poster
Joined
May 25, 2011
Messages
237
Reaction score
0
Points
10
TT,try la jual JOHN.
mungkin kat dalam cg ni ada yg isap.
kat tempat aku RM3.60 je skotak,ada jgk yg jual RM4,RM5,RM7 sekotak.
 

Ubat Kencing Manis

Fun Poster
Joined
May 15, 2011
Messages
970
Reaction score
2
Points
15
Rokok lain macam marlboro , dunhill atau salem tiada ke dijual macam harga tu ?
 

Ubat Kencing Manis

Fun Poster
Joined
May 15, 2011
Messages
970
Reaction score
2
Points
15
Lupa nak bagitau

Kalau nak rokok kretek nusantara , kawan aku ada jual
RM45 1 karton
Satu karton ada 12 kotak
Satu kotak ada 12 batang rokok
 

khafizan

Freshie
Joined
Jul 1, 2011
Messages
31
Reaction score
0
Points
6
mahal gile tu.....kat tempat aku nusantara 1 kotak baru rm3. gudang garam 16 1 kotak baru rm 4.20. biasanye yang aku tahu kalo 1 karton ada 10 kotak je.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register