CG Sponsors




nizam aziz

Fun Poster
Joined
Sep 16, 2013
Messages
435
Reaction score
0
Points
10
Slm.... Membeli brg2 mistik origin


Batu Delima Rendam Merah dlm Gelas berisi Air , Jernih semula
bila Dikeluarkan ( 1 gelas pun cukup ) , dan tak kebal pun takpa
Jika lebih dr 1 gelas serta kebal lebih baik dan dialu alu kan

Delima merah , yang rendam tak merah , tp kebal pun BOLEH

Besi Kuning , kulit kerbau landau dan lain2 pun BOLEH

SEGALA objek , batu , kayu , daun atau apa sahaja brg yg mampu
Kebal kn pemilik/ wakil pemilik ....pun BOLEH .

Geliga Lipan / Geliga Embun yg mengikut syarat yg tuan
sedia maklum.... BOLEH

1) Pembeli sudi berurusan ke tempat tuan atau d mana2 lokasi

2) Pembeli tidak menyentuh brg tuan.

3) Pembeli hanya akn menguji kebal rambut dan kulit Pemilik/ Wakil

4) Jika sah , pembeli akan terus membuat byaran disitu serta merta
mengikut jumlah yg tuan tawarkan.

SYARAT PERJANJIAN :

0) Pembeli akan ketempat tuan,dengan Wang Kesungguhan RM 3,000

1) Pihak tuan pun perlu menyediakan WANG KESUNGGUHAN RM 3,000

2) Pihak KETIGA (Org Kepercayaan ) akan memegang WANG KESUNGGUHAN
dr kedua2 belah pihak RM3,000+RM3,000 = RM6,000

3) Sekiranya Ujian dilakukan , brg tuan tidak menepati syarat
Kebal yg dimaksudkan , WANG KESUNGGUHAN tuan akan dikira hangus.

4) Sekiranya brg tuan menepati syarat kebal yg di maksudkan,
WANG KESUNGGUHAN pembeli akan dihadiah kan pd tuan sebagai
Hadiah atau saguhati dr pembeli.

5) Urusan tukarmilik bermula , dan pembeli akan membuat bayaran
Serta merta disaat itu juga (mengikut harga tawaran tuan)

6) Sekiranya , ada apa2 masalah dr pembeli , WANG KESUNGGUHAN
pembeli RM3,000 TETAP milik tuan

7) Sekiranya tuan miliki brg ori , urusan ini tetap menguntungkan
tuan dr sudut mana sekalipun, ( tuan tetap untung RM3,000)

8) Peserta Pembeli 2 org shj ( saya dan Pembeli ).Dan
WAN KESUNGGUHAN adalah berubah mengikut lokasi
RM3,000 tertakluk utk semenanjung malaysia shj.

Pembeli juga selalu berurusan ke Sabah , Serawak n Labuan
mengikut harga perbincangan bersama.

Pembeli juga kerap berurusan ke Indonesia, atas juga dgn
harga perbincangan bersama.

9) WANG KESUNGGUHAN adalah untuk menjamin tiada penipuan, gurauan
dalam urusan ini.(kami dh terlalu kerap berkunjung ke tempat
Pemilik, dan tengok brg palsu )

10) Berurusan dgn kami amat mudah, tetapi serius n tegas.

11) Sekiranya tuan TIDAK BERMINAT berurusan dgn WANG KESUNGGUHAN,
kami tidak akan melayan.

12) Tujuan WANG KESUNGGUHAN , untuk menampung kerugian cost kami
sekiranya ditipu , dan yg PALING UTAMA adalah untuk mengelakkan
Pemilik brg bermain2 -main dan bergurau dlm urusan ini.

13) Jumlah Harga Tawaran , adalah tuan putuskan sendiri nak jual
dengan harga berapa.Dan pembeli TIDAK akan minta diskaun.

PEMBELI dan saya ( berdua) saja yg berurusan, PEMBELI sendiri yg lakukan ujian..kekebalan.
Kami TIDAK BERMINAT/ TIDAK PERNAH berurusan dgn mana2 TESTER.
PEMBELI tidak berminat dgn urusan MENGARUT seperti SCAN dll...

Jika Pemilik tidak berminat urusan JUALBELI....
Kami bersedia untuk Urusan PROSES sahaja.
Syarat2 nya tetap sama...
Perlu DIUJI dan WANG KESUNGGUHAN yg sama syarat nya.

PENIPUAN seperti guna Pendamping atau bantuan Qarin , Jin atau
mentol lampu dlm batu, chemical , iodin dll adalah akan SIA-SIA sahaja .

Ada juga kes Penipuan, dimana Pemilik Brg ada Jin Pendamping
Manakala brg dia kosong...
so, jin pendamping yg uruskan kerja2 yg nampk mcm brg tu tulen...
Didepan org biasa2, brg dia nampak hebat...
Tp, di depan pembeli, sure gagal...n penipuan dia akan dibongkarkan...

Pembeli TIDAK berurusan dengan.
(1) KERIS BERGERAK
(2) HARTA KARUN




Pembeli TIDAK berurusan dengan:

1) Minyak Dagu - ( sekolah / tak sekolah )

Walaupun ianya MENEPATI ciri dan syarat, mahupun Ujian dr Pembeli


Harap Maklum

14) Broker adalah DIALU ALUKAN

wslm

Sebarang Pertanyaan : nizam 016 9931477 call/sms/whatsapp
 
Last edited:
Sponsored Post

nizam aziz

Fun Poster
Joined
Sep 16, 2013
Messages
435
Reaction score
0
Points
10
PEMBELI dan saya ( berdua) saja yg berurusan, PEMBELI sendiri yg lakukan ujian..kekebalan.
Kami TIDAK BERMINAT/ TIDAK PERNAH berurusan dgn mana2 TESTER.
PEMBELI tidak berminat dgn urusan MENGARUT seperti SCAN dll...

PENIPUAN seperti guna Pendamping pemilik atau bantuan Qarin , Jin atau
mentol lampu dlm batu, chemical , iodin dll adalah akan SIA-SIA sahaja .

tqvm
 

MrLey

Active+ Member
Joined
Jan 1, 2010
Messages
3,292
Reaction score
68
Points
30
Pening pulak den tengok prosedur jual beli ni....gud luck..
 

boyz371

CG Top Poster Club
ForexMart Fans
Joined
Aug 24, 2010
Messages
28,564
Reaction score
279
Points
131
Pening aku baca
 

nizam aziz

Fun Poster
Joined
Sep 16, 2013
Messages
435
Reaction score
0
Points
10
Slm.... Membeli brg2 mistik origin


Batu Delima Rendam Merah dlm Gelas berisi Air , Jernih semula
bila Dikeluarkan ( 1 gelas pun cukup ) , dan tak kebal pun takpa
Jika lebih dr 1 gelas serta kebal lebih baik dan dialu alu kan

Delima merah , yang rendam tak merah , tp kebal pun BOLEH

Besi Kuning , kulit kerbau landau dan lain2 pun BOLEH

SEGALA objek , batu , kayu , daun atau apa sahaja brg yg mampu
Kebal kn pemilik/ wakil pemilik ....pun BOLEH .

Geliga Lipan / Geliga Embun yg mengikut syarat yg tuan
sedia maklum.... BOLEH

1) Pembeli sudi berurusan ke tempat tuan atau d mana2 lokasi

2) Pembeli tidak menyentuh brg tuan.

3) Pembeli hanya akn menguji kebal rambut dan kulit Pemilik/ Wakil

4) Jika sah , pembeli akan terus membuat byaran disitu serta merta
mengikut jumlah yg tuan tawarkan.

SYARAT PERJANJIAN :

0) Pembeli akan ketempat tuan,dengan Wang Kesungguhan RM 3,000

1) Pihak tuan pun perlu menyediakan WANG KESUNGGUHAN RM 3,000

2) Pihak KETIGA (Org Kepercayaan ) akan memegang WANG KESUNGGUHAN
dr kedua2 belah pihak RM3,000+RM3,000 = RM6,000

3) Sekiranya Ujian dilakukan , brg tuan tidak menepati syarat
Kebal yg dimaksudkan , WANG KESUNGGUHAN tuan akan dikira hangus.

4) Sekiranya brg tuan menepati syarat kebal yg di maksudkan,
WANG KESUNGGUHAN pembeli akan dihadiah kan pd tuan sebagai
Hadiah atau saguhati dr pembeli.

5) Urusan tukarmilik bermula , dan pembeli akan membuat bayaran
Serta merta disaat itu juga (mengikut harga tawaran tuan)

6) Sekiranya , ada apa2 masalah dr pembeli , WANG KESUNGGUHAN
pembeli RM3,000 TETAP milik tuan

7) Sekiranya tuan miliki brg ori , urusan ini tetap menguntungkan
tuan dr sudut mana sekalipun, ( tuan tetap untung RM3,000)

8) Peserta Pembeli 2 org shj ( saya dan Pembeli ).Dan
WAN KESUNGGUHAN adalah berubah mengikut lokasi
RM3,000 tertakluk utk semenanjung malaysia shj.

Pembeli juga selalu berurusan ke Sabah , Serawak n Labuan
mengikut harga perbincangan bersama.

Pembeli juga kerap berurusan ke Indonesia, atas juga dgn
harga perbincangan bersama.

9) WANG KESUNGGUHAN adalah untuk menjamin tiada penipuan, gurauan
dalam urusan ini.(kami dh terlalu kerap berkunjung ke tempat
Pemilik, dan tengok brg palsu )

10) Berurusan dgn kami amat mudah, tetapi serius n tegas.

11) Sekiranya tuan TIDAK BERMINAT berurusan dgn WANG KESUNGGUHAN,
kami tidak akan melayan.

12) Tujuan WANG KESUNGGUHAN , untuk menampung kerugian cost kami
sekiranya ditipu , dan yg PALING UTAMA adalah untuk mengelakkan
Pemilik brg bermain2 -main dan bergurau dlm urusan ini.

13) Jumlah Harga Tawaran , adalah tuan putuskan sendiri nak jual
dengan harga berapa.Dan pembeli TIDAK akan minta diskaun.

14) Broker adalah DIALU ALUKAN

wslm

Sebarang Pertanyaan : nizam 016 9931477 call/sms/whatsapp

WANG KESUNGGUHAN ( RM3,000 ) lain...

Wang Jual Barang milik tuan ( RM XXXX ) lain...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register