BTC USD 62,726.8 Gold USD 1,764.42
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Raya Pickup Line

lwashere

Active Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
2,163
Reaction score
18
Points
35
Saya bukan datang nak meraya, tetapi datang nak meminang.

Ini memang betul2. Terkejut beruk mak ayah dia.

Sekarang dah jadi isteri pun.

hehe sama la kita.. time raya datang minang :)paid:)paid
 
Sponsored Post

damaiG

Active+ Member
Joined
Jul 14, 2011
Messages
3,092
Reaction score
45
Points
40
"Awak ni cantik, berbudi bahasa lak tu. Semua sempurna. Tapi, satu jer awak tak ada"
"Apa yang saya tak ada?"
"Saya"
#PickUpLineLepasRaya (ambik kat twitter Amran Fans)

:)paid perh ni terbaik.. kat siapa den nk test ni? :))
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,533
Reaction score
1,607
Points
596
Nie mesti sunyi nak bini,aku pun sunyi gak nak bini
 

SmileAlways

Super Active Member
Joined
Aug 11, 2014
Messages
9,726
Reaction score
448
Points
91
dah ada calon?
calon tu dah ada tapi dia takmau kat kita
 

Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
42,799
Reaction score
1,884
Points
201
Hari Raya adalah hari kemenangan; bukan hari kesangapan.

Hahaha...
 

SmileAlways

Super Active Member
Joined
Aug 11, 2014
Messages
9,726
Reaction score
448
Points
91
jgn_tanya.jpg
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register