BTC USD 48,630.0 Gold USD 1,785.72
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ptptn makan riba

mohdzairilanuar

Banned
Messages
6,066
Joined
Apr 16, 2008
Messages
6,066
Reaction score
2
Points
65
Askum. Saya nak mintak pendapat kawan-kawan semua. PTPTN dah hantar nama aku kepada emegresen n depa dah blacklist aku. Bila aku telephone depa suruh aku bayar semua pinjaman aku.Mana aku nak cari duit. Tiap2 bulan aku bayar rm100. Rm 60 shj caj perkhidmatan depa.Tiap2 bulan aku kena caj perkhidmatan. Kira aku bayar rm40 shj. Hisap darah betol la ptptn. Sepatutnya pihak kerajaan kena la pantau hal ini. Aku tak akan halal kan smpai aku mati duit riba yang depa makan tue. Ada sesiapa yang boleh kongsi dengan aku tak pasal hal ini. Thanks.
 
Sponsored Post

ADI78

Super Active Member
Messages
6,298
Joined
Aug 26, 2008
Messages
6,298
Reaction score
17
Points
65
makan riba...:mad::mad:
kalu aku baik duk atas riba :eek::eek:
 

qreemall

Legendary Member
Messages
19,645
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
try gi cawangan dia kat kl sentral...citer apa masalah..ataupun boleh email aje..cepat gak die jawap..:)

mana.... email kt die xde pape effect....
huhuhuhuhu.....
:(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)((
 

arulgit

Active Member
Messages
2,061
Joined
Jan 6, 2007
Messages
2,061
Reaction score
13
Points
25
Askum. Saya nak mintak pendapat kawan-kawan semua. PTPTN dah hantar nama aku kepada emegresen n depa dah blacklist aku. Bila aku telephone depa suruh aku bayar semua pinjaman aku.Mana aku nak cari duit. Tiap2 bulan aku bayar rm100. Rm 60 shj caj perkhidmatan depa.Tiap2 bulan aku kena caj perkhidmatan. Kira aku bayar rm40 shj. Hisap darah betol la ptptn. Sepatutnya pihak kerajaan kena la pantau hal ini. Aku tak akan halal kan smpai aku mati duit riba yang depa makan tue. Ada sesiapa yang boleh kongsi dengan aku tak pasal hal ini. Thanks.

tiap2 bulan bayo 100 pon kene blacklist?
dari thn brape ko bayo bro?wat loan tu thn bile?
 

silverchair959

Legendary Member
Messages
18,404
Joined
Dec 21, 2005
Messages
18,404
Reaction score
96
Points
135
caj perkhidmatan aku bulan2 RM200 ilek jer hehehhee....
 

linda the Octoberist

Fun Poster
Messages
719
Joined
Apr 17, 2008
Messages
719
Reaction score
15
Points
15
caj perkhidmatan aku bulan2 RM200 ilek jer hehehhee....

aku dulu study PTPTN diberi pinjaman RM 13,500 setahun utk 4 thn.

bayaran balik aku kena wat skang nih RM400+ selama 20thn.

tapi aku wat **** bayar rm300 jek sebulan.

kau bayar rm100 je kan? kire ok lah tu dari aku.

so... kau bayo je la... rm 100 tak byk mane pun
 

arulgit

Active Member
Messages
2,061
Joined
Jan 6, 2007
Messages
2,061
Reaction score
13
Points
25
aku pon kdg miss jgk bulan bayo ni.tp mmg dh setat bayo la
korang rase ok tak?kene blacklist tk?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register