PPIM serbu Kopi Pak Belalang

Recommended Brokers


Sponsored Post

nikkeanu

Active+ Member
Joined
May 17, 2008
Messages
4,068
Reaction score
74
Points
60
kopi kesihatan ke kopi biase2 je ni?
 

raynasofia

Permanently Banned, Multiple Account azriff
Joined
Aug 31, 2010
Messages
5,375
Reaction score
330
Points
81
Dah scam kan Belalang ni.. Beratus orang kena katanya. Sesapa leh confirmkan?
 

Laici

Active+ Member
Joined
Aug 19, 2014
Messages
4,947
Reaction score
482
Points
41
yg ni taja gegar gema vaganza ke hape kan..patut ka banyak duit..scammer rupanya
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Joined
Jul 1, 2008
Messages
27,010
Reaction score
577
Points
171
smlm ppim serbu. kata dia org amik duit tuk pelaburan.
 

ameant

Super Active Member
Joined
Mar 27, 2007
Messages
6,332
Reaction score
143
Points
73
tengah tgk kat youtube yang bedurasi 2 jam ...
lembap betul GM sykt ni, apa pon tak tau.. wayang pacak tul
 

cyborg

Active+ Member
Joined
Aug 14, 2008
Messages
4,542
Reaction score
95
Points
30
Sudah dijangka selepas kejatuhan empayar kongsimakan , pak belalang akan tersungkur.
 

magnesium

Legendary Member
Joined
Apr 18, 2010
Messages
10,544
Reaction score
306
Points
131
adik aku ckp kopi ni mahal

x sedap pulak

aku try la rasa

memang x sedap haha
 

mr.dede

Legendary Member
Joined
Dec 1, 2010
Messages
11,354
Reaction score
194
Points
123
tahun lepas mak mertua aku ada masuk skim berkaitan kopi nih..puluh k juga la.
malas nak nasihat nt dia nasihatkan aku balik berjam2 lamanya.
ajak aku skli join tp aku bgthu takde duit mak.
last2 dia bg aku 2 kotak kopi ni...mula2 minum rasa cam best sebb berlemak..tp lama2 mmg xsedap.

ksimpulan dia kopi ni tak sedap
 
Sponsored Post
Top
Log in Register