To Sell Perunding & Pelukis Pelan Rumah

CG Sponsors




Astarguy

Fun Poster
Joined
Nov 16, 2009
Messages
598
Reaction score
9
Points
15
Saya menyediakan perkhidmatan melukis pelan rumah banglo, semi-D, teres, rumah kayu tradisional, kilang, struktur keluli dan lain2. Pelan untuk ubahsuai bangunan juga boleh disediakan. Pelan2 termasuk lukisan arkitek, lukisan jurutera, lukisan elektrikal, paip air bangunan, kumbahan,perparitan dan lain2. Juga menyediakan perkhidmatan penyediaan dokumen untuk diserahkan ke pihak Majlis Perbandaran untuk diluluskan dari segi undang-undang. Kadar bayaran adalah berpatutan berdasarkan kepada saiz rumah.
Berminat sila mesej saya. Thanks :)
 
Sponsored Post

T2T

Super Active Member
Joined
Apr 16, 2008
Messages
6,927
Reaction score
113
Points
73
Saya menyediakan perkhidmatan melukis pelan rumah banglo, semi-D, teres, rumah kayu tradisional, kilang, struktur keluli dan lain2. Pelan untuk ubahsuai bangunan juga boleh disediakan. Pelan2 termasuk lukisan arkitek, lukisan jurutera, lukisan elektrikal, paip air bangunan, kumbahan,perparitan dan lain2. Juga menyediakan perkhidmatan penyediaan dokumen untuk diserahkan ke pihak Majlis Perbandaran untuk diluluskan dari segi undang-undang. Kadar bayaran adalah berpatutan berdasarkan kepada saiz rumah.
Berminat sila mesej saya. Thanks :)
welkam to CG :)
 

Astarguy

Fun Poster
Joined
Nov 16, 2009
Messages
598
Reaction score
9
Points
15
yup i memang berdaftar dengan badan jurutera.. bhgn arkitek rakan saya..
ada apa2 boleh saya bantu? Renovation ker atau nak buat rumah baru pun leh. Bukan apa kalau buat renovation tanpa pelan dan kebenaran dari majlis silap2 kena saman encik..
Juga untuk proses pinjaman bank pun perlu pelan..
 

Astarguy

Fun Poster
Joined
Nov 16, 2009
Messages
598
Reaction score
9
Points
15
Elo rakan2 CG,
Takkan takda sapa2 yang nak bincang pasal topik ni kot...
Jom ar kita berforum. Leh gak tambah pengetahuan tentang topik ni yg memang relevan dengan sektor perumahan ni...:D
 

ahmadazam

Fun Poster
Joined
Oct 16, 2008
Messages
195
Reaction score
10
Points
15
Elo rakan2 CG,
Takkan takda sapa2 yang nak bincang pasal topik ni kot...
Jom ar kita berforum. Leh gak tambah pengetahuan tentang topik ni yg memang relevan dengan sektor perumahan ni...:D
bro...

bl blh jmpa minum2....
 

Astarguy

Fun Poster
Joined
Nov 16, 2009
Messages
598
Reaction score
9
Points
15
Alo ahmadazam, camana ngan projek banglo lot u tu. Dah beres ke pelan2 arkitek dan pelan2 engineer? Kalau belum lehla bagi kitaorg buat.:D
 

khirul_nizam

Active Member
Joined
May 8, 2008
Messages
1,363
Reaction score
29
Points
30
tt duk buat area mana...saya buat kat area lembah kelang.. kalau ada yg berminat mcm TT ceritakan di atas boleh juga PM saya ye.. TT tak marah ye saya tumpang sekaki.:">
 
Sponsored Post
Top
Log in Register