To Sell Perkhidmatan Urutan tradisional lelaki

CG Sponsors




binzin83

Fun Poster
Joined
Mar 31, 2013
Messages
388
Reaction score
3
Points
25
Boleh PM saya sekiranya ade sbrng pertanyaan..insyaAllah sy cb menjawab sebaik mngkn
 
Sponsored Post

binzin83

Fun Poster
Joined
Mar 31, 2013
Messages
388
Reaction score
3
Points
25
Banyak produk kesihatan batin berbentuk minyak dan supplement di iklan kan di media sosial...
Ade pandangan dr warga CG
 

binzin83

Fun Poster
Joined
Mar 31, 2013
Messages
388
Reaction score
3
Points
25
Assalamualaikum wbt...
Dibuka utk bulan 11..siang hari di hujung minggu....jika warga sahabat CG ada sbrng maslah dan pertanyaan boleh di PM kan..kita boleh bincang dan bg pendapat
PM..nt sy rrply
Harap maklum
 
Last edited:

binzin83

Fun Poster
Joined
Mar 31, 2013
Messages
388
Reaction score
3
Points
25
Assalamualaikum wbt...kaum Adam...berapa kerap anda mengurut badan dan batin? Mengurut untuk kesihatan fizikal, dalaman dan batin...samada yg dah berkahwin atau belum...
Macam kereta, kena servis....
Badan kita pun sama gak...insyaAllah
Tp mengurut pun kena berpada pada...jgn mengurut untuk tujuan yg salah....
Warga CG yg berhampiran Selayang/Rawang..insyaAllah bg yg berminat untuk servis badan dan batin (urut tradisional), sy boleh menbantu...jgn segan jgn silu...PM/ inbox bg yg berminat utk dptkan info yg lanjut..:)
InshaAllah...kita ikhtiar...Allah yg bg segala2nyer

Utk makluman...sekarang perkhidmatan saya adalah secara outcal ke tempat client di sekitar rawang dan selayang shj.. (kuar kawasan boleh dibincang)

Kos...rm100 utk badan dan batin...(nak bagi lebih seikhlas hati pun x pa...:D) disamping beberapa petua dan tunjuk ajak akan sy curahkan...
InsyaAllah
Share semula....sy buka utk bulan 11
 

binzin83

Fun Poster
Joined
Mar 31, 2013
Messages
388
Reaction score
3
Points
25
Boleh bertanya sebarang soalan berkaitan kesihatan batin lelaki...just nak tanya..tak nak mengurut pun takpa...:):)
 

binzin83

Fun Poster
Joined
Mar 31, 2013
Messages
388
Reaction score
3
Points
25
Assalamualaikum wbt...kaum Adam...berapa kerap anda mengurut badan dan batin? Mengurut untuk kesihatan fizikal, dalaman dan batin...samada yg dah berkahwin atau belum...
Macam kereta, kena servis....
Badan kita pun sama gak...insyaAllah
Tp mengurut pun kena berpada pada...jgn mengurut untuk tujuan yg salah....
Warga CG yg berhampiran Selayang/Rawang..insyaAllah bg yg berminat untuk servis badan dan batin (urut tradisional), sy boleh menbantu...jgn segan jgn silu...PM/ inbox bg yg berminat utk dptkan info yg lanjut..:)
InshaAllah...kita ikhtiar...Allah yg bg segala2nyer

Utk makluman...sekarang perkhidmatan saya adalah secara outcal ke tempat client di sekitar rawang dan selayang shj.. (kuar kawasan boleh dibincang)

Kos...rm100 utk badan dan batin...(nak bagi lebih seikhlas hati pun x pa...:D) disamping beberapa petua dan tunjuk ajak akan sy curahkan...
InsyaAllah
Share lagi...utk pertanyaan boleh PM kat inbox...🤗
 

binzin83

Fun Poster
Joined
Mar 31, 2013
Messages
388
Reaction score
3
Points
25
Tak lama lagi bulan 12..mesti ramai nak kawin berkenduri...
Utk kaum Adam...jom overhaul badan dan batin....utk sihat dan segar..
Yg dah kawin pun boleh jugak
PM sy yer utk bincang
 
Sponsored Post
Top
Log in Register