Perkhidmatan Bekam Ke Rumah Anda

CG Sponsors




shamkaya87

Active+ Member
Joined
Dec 6, 2008
Messages
2,961
Reaction score
9
Points
25
KLIK SINI Perkhidmatan Bekam Ke Rumah Anda Fan Page

Rawatan Bekam Darah .

  • Ialah proses membuang darah kotor / beku yang mengandungi asid dan toksin di dalam tubuh melalui permukaan kulit sebagai organ terbesar manusia.
  • Toksin adalah endapan racun / zat kimia yang tidak dapat diurai oleh tubuh manusia.
  • Darah kotor adalah darah yang mengandungi toksin / racun, atau lebih dikenali dengan darah beku yang menyumbat peredaran darah sehingga sistem peredaran darah tidak dapat berjalan dengan lancar.

PUNCA TERJADINYA PENYAKIT

  • Penyakit berpunca dari darah dalam badan yang tidak berfungsi lagi untuk tubuh yang akhirnya menjadi keracunan(toksin) yang menghalang kecergasan badan.
  • Jika dibiarkan toksin ( kekotoran @ keracunan ) tadi,lama kelamaan sistem ketahanan badan akan menjadi lemah.
  • Maka terjadilah penyakit seperti kencing manis,darah tinggi,buah pinggang,sakit bahu,sakit otot-otot dan sebagainya

FAEDAH BERBEKAM

  • Membuang keracunan dalam badan yang menyebabkan mudah mendapat penyakit di sebabkan terlalu banyak mengambil ubat
  • Memulihkan saraf dalam tubuh manusia
  • Memulihkan sistem badan agar berfungsi dengan lebih baik
  • Melancarkan pengaliran oksigen ke seluruh tubuh bagi membolehkan badan kembali sihat
  • Menguatkan & menambah daya tahan badan supaya dapat mencegah penyakit
  • Membuang angin di dalam badan
  • Membuang darah kotor di dalam badan
  • Melancarkan pengaliran darah ke seluruh sistem tubuh

SYARAT UNTUK BERBEKAM

  • Tidak Boleh Makan 3 JAM SEBELUM Berbekam
  • Tidak Boleh Makan 1 JAM SELEPAS Berbekam
  • Di Galakkan Mandi Dengan AIR PANAS SELEPAS Berbekam
  • Di Galakkan Minum Air Bergula atau MADU SELEPAS Berbekam

ANTARA PENYEMBUHAN PENYAKIT DENGAN KAEDAH BERBEKAM DARAH

  1. Kegemukan
  2. Gangguan Jantung
  3. Sesak Nafas & Asma
  4. Ismonia ( Penyakit Sukar Tidur )
  5. Kencing Manis
  6. Gangguan Pundi Hempedu & Hati
  7. Kencing Malam
  8. Tekanan Jiwa ( Stress )
  9. Pusingan Haid Tidak Teratur & Putus Haid
  10. Tekanan Darah Tinggi & Rendah
  11. Sakit Lutut & Kaki serta Pinggang
  12. Lumpuh ( Stroke ) Kerana Penyumbatan Pembuluh Darah Otak & Lumpuh Menyeluruh
  13. Gout
  14. Sakit Kepala Sebelah ( Migrain ) & Sakit Kepala
  15. Sakit Bahu & Tengkuk
  16. Melancarkan Peredaran Darah
  17. Meningkatkan Daya Ingatan
  18. Salah Urat
  19. Gangguan Pada Prostat & Lemah Syawat
  20. Kejang – Kejang Otot
  21. Lemah Fungsi Sel Otak
  22. Pembengkakan Testis
  23. Angin Dalam Badan

Anatomi Kulit Manusia

Proses BEKAM di lakukan 3 hingga 4 mm di bawah permukaan epidermis sebagaimana rajah anatomi kulit tubuh manusia seperti di bawah.





WAKTU RAWATAN

MASA :
ISNIN – AHAD ( 9.00 a.m – 10.00 p.m )

Sila SMS @ Hubungi
SHAM 0179810791
Untuk temujanji rawatan

Kos pengangkutan ke lokasi anda akan dikenakan mengikut kawasan.

PAKEJ RAWATAN BEKAM

  1. Bekam Badan ( RM 70 )
  2. Bekam Badan & Kaki ( RM 100 )
  3. Bekam Badan & Kepala ( RM 100 )
  4. Bekam Badan & Muka ( RM 100 )
  5. Bekam Badan ,Kaki & Kepala ( RM 130 )
  6. Bekam Badan,Kaki,Kepala & Muka ( RM 150 )

  • Kaedah rawatan akan dilakukan di titik-titik penting di kawasan sendi utama badan dan juga pembuluh darah.
  • Melalui proses ini sel darah merah yang mati dan toksid serta angin dapat di keluarkan dari dalam badan.
  • Selepas berbekam darah kotor akan keluar agak bertali & tempat dibekam akan kelihatan berwana kehitaman
  • Kekerapan berbekam di galakkan sebulan sekali untuk memastikan darah kotor(toksin) serta angin dalam badan anda sentiasa di buang melalui kaedah bekam ini.



Antara Gambar Semasa Proses Bekam Di Lakukan





 
Last edited:
Sponsored Post

shamkaya87

Active+ Member
Joined
Dec 6, 2008
Messages
2,961
Reaction score
9
Points
25
Testimoni dari kawan2 yang da penah berbekam dengan saya :)cgrock

aku dah try bekam darah ni..
mslh kaki kanan ni slalu kebas wpun dok bersilang kejap je..
kesan lepas bekam..dah x de kebas kaki lagi..banyak darah beku
kuar masa abekam hari tu..99.9% mmg puas hati..
alhamdulillah...aku seperti di awang2an...
ringan sikit badan...
servis terbaik dari TT...
kpd yg 1st time tu...
hehehe...jgn muntah mcm aku dah ler...
wat malu jer...
mula2 cool & steady jer...
dah nak siap blh plk lalok kejap...
papehal mmg terbaik dari ladang...
alhamdulilah...
semlm sudah selesai..
servis tiptop...
byk sgt darah pada kaki berbanding badan..
byk sgt jalan ke tempat yg x betul tuh..
hahaha...


ape2 pon servis mantap dan tiptop...
badan ngan kaki rase ringan...
alhamdulillah sy sudah buat berbekam dgn tuan shamkaya petang tadi..... terasa amat ringan badan.... nampak lebih nsem skit.... hahaha

:)cgrock:)cgrock:)cgrock
Testimoni untuk T.T - Baru buat bekam dgn t.t, servis terbaik, badan rasa ringan dan segar utk raya ni. baru boleh pusing2 beraya nanti. haha. Boleh minta datang lagi nanti ada 2 org rumah ni nak book lepas raya.he3. sorry lambat post.
Testimoni untuk tt:-

Servis terbaik dan tiptop
Layanan mesra
Harga berpatutan

Terima kasih tt...banyak dapat info dari beliau
smlm berbekam lg dgn tt untuk kali ke-2..
mmg puas hati la..terasa perbezaan sebelum dan selepas bekam..
:)paid
 
Last edited:

Keyroll

Active+ Member
Joined
Oct 5, 2009
Messages
2,571
Reaction score
7
Points
25
tanda dlu... sambil2 nk tgk respon org lain...
 

AzMiLLioNaiRe

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 9, 2008
Messages
35,495
Reaction score
49
Points
125
Aik sham wt bekam lak skrg. Xmain program ke? Jom la RGCX boss hehe
 

qarm

Active Member
Joined
Dec 31, 2009
Messages
1,640
Reaction score
17
Points
25
kawasan mana tuan? sbb ingt memang nak berbekam
 
Sponsored Post
Top
Log in Register