Wanted Periuk Tekanan Tinggi

CG Sponsors




fadzli07

Fun Poster
Joined
Oct 15, 2011
Messages
580
Reaction score
10
Points
20
Salam dan hai smua geng2 CG,

Nk tnya sikit, periuk tekanan tinggi jenama apa yg terbaik? harga dalam 300 kebawah..ingat nk hadiah utk mak, boleh la dia masak utk raya ni..:)

Kalau ada sapa2 nk jual pon boleh, saya nk beli untuk pos ke kampung di Kedah..
 
Sponsored Post

fadzli07

Fun Poster
Joined
Oct 15, 2011
Messages
580
Reaction score
10
Points
20
bule masak apo piuk ni?
Boleh masak macam2 cuma specialnya sekejap je dah masak..tgok kt website bnyak sgt jenama, dah la x reti sgt psal periuk ni sbbtu nk tnye mmber2 kt sini mna le tahu dorang terror bab2 periuk.:)
 

fordLASER

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2007
Messages
10,806
Reaction score
54
Points
120
bagus periuk ni... setakat masak daging kambing mmg lembut jadinya ...
 

Zarith

Active Member
Joined
Dec 14, 2011
Messages
2,029
Reaction score
0
Points
20
nak ke? click --> www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=352785


[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]


[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]


[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]


[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]


[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
sambil2 tu boleh hadiahkan sekali pisau seramik.


http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=352317

[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]



[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]



[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
 
Last edited:

myzano

Fun Poster
Joined
Sep 13, 2007
Messages
225
Reaction score
0
Points
10
betul, tahu ke jenama apa yg murah tp bagus?
Aku ada beli satu periuk ni waktu aku pergi melancung ke Langkawi pada tahun 2010 yg lalu harganya lebih kurang RM150 jenama HIG (Haji Ismail Group) dan boleh memasak hingga empuk 2/3kgs daging dlm masa hanya 30 minit aje. Aku gunakan periuk ni hari2 merebus daging selama 2 tahun sehingga hari ini tak da masaalah apa pun. Menyesal tak beli yg lebih besar lagi...sbb aku perlukan periuk ini hari2 untuk merebus daging utk jualan Nasi Daging.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register