BTC USD 84,613.9 Gold USD 4,177.04
Time now: Jun 1, 12:00 AM

******** Performance Discussion

Status
Not open for further replies.
Hola, soy de españa y me cuesta mucho intentar seguir el foro por cuestiones de idioma ( gracias al tradutor de google me voy apañando). El caso es que os escribo para ver si alguien de vosotros sabe español y puede contestarme a una pregunta sobre la configuracion de fapturbo. He leido en otros foros que la gente cambia la configuracion de aaa y bbb pero nadie explica que son esos dos parametros. Alguien de aqui saben que son?. Gracias

Yang ku paham: Gracias jer :eek:

Hola, soy de españa y me cuesta mucho intentar seguir el foro por cuestiones de idioma ( gracias al tradutor de google me voy apañando). El caso es que os escribo para ver si alguien de vosotros sabe español y puede contestarme a una pregunta sobre la configuracion de fapturbo. He leido en otros foros que la gente cambia la configuracion de aaa y bbb pero nadie explica que son esos dos parametros. Alguien de aqui saben que son?. Gracias

Hello, I am of Spain and it costs to me much to try to follow the forum by language questions (thanks to the tradutor of google I am grasped myself). The case is I write that you to see if somebody of you knows Spanish and can answer me a question on the configuration of fapturbo. There am leido in other forums that people change the AAA configuration and bbb but nobody explains that they are those two parameters. Somebody of knows here that they are. Thanks

aaa es período ( "period") para iDeMarker
http://docs.mql4.com/indicators/iDeMarker
para más información DeMarker
http://www.metaquotes.net/techanalysis/indicators/demarker

bbb es período ("period") para iWPR
http://docs.mql4.com/indicators/iWPR

:o:o:o ...bio betik omputih pong ble gracias neh mod aper citer mamatni ek???

kalau beli ea kat hang kena bayar berapa?

bukan beli kat aku tapi beli melalui link affiliate aku . beli direct kat website owner ( original ) 139 usd . harga yg ditetapkan mereka setelah 10% diskaun dari 149 usd . so bila aku dpt comisyen , 70% aku kembalikan pada hang .

contoh :

comisyen yg aku dpt ialah 83 usd , so 70% dari 83 usd tu ialah 58 usd . 58 usd tu aku kembalikan kat hang .

139 usd - 58 usd = 81 usd je sebenarnye hang bayar tapi prosedur dia mcm biasalah , beli dulu pada website original dengan harga asal , lepas tu baru dpt comisyen back . link affiliate aku jgn lupe pulak . hehe :D

bukan beli kat aku tapi beli melalui link affiliate aku . beli direct kat website owner ( original ) 139 usd . harga yg ditetapkan mereka setelah 10% diskaun dari 149 usd . so bila aku dpt comisyen , 70% aku kembalikan pada hang .

contoh :

comisyen yg aku dpt ialah 83 usd , so 70% dari 83 usd tu ialah 58 usd . 58 usd tu aku kembalikan kat hang .

139 usd - 58 usd = 81 usd je sebenarnye hang bayar tapi prosedur dia mcm biasalah , beli dulu pada website original dengan harga asal , lepas tu baru dpt comisyen back . link affiliate aku jgn lupe pulak . hehe :D

best tul ko nyer offer ni bro...aku cam minat jer nak bli sabun fap nih...:-?:-?

Status
Not open for further replies.

Latest Posts

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.12348
USD / JPY
158.111
GBP / USD
1.31899