Penghinaan kepada Warga Sarawak di Facebook

CG Sponsors




Sponsored Post

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123


Agak-agak kenal tak siapa bapa perempuan ni?:D
 

am2020

Active+ Member
Joined
Nov 1, 2009
Messages
2,731
Reaction score
8
Points
25
mana ade istilah perampas...tah2 dia x pandai jg laki..tula pasal laki dia cri org lain..laki nie kalu ckp serba serbi..layanan 1st class x kan cr lain nyer..kalu ade pun jd kekasih glp jer..suke2 bg yg x der iman...pompuan pun buduh..sesama kaum pun nak bergaduh..bukan masalah org tu org sawarak ker..ngri lain pun sama jgk...mmg sft pompuan suka nak monopoli..p-adahal laki dia tu bukan hak dia sepenuhnya...dia hanya suku jer..
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
mana ade istilah perampas...tah2 dia x pandai jg laki..tula pasal laki dia cri org lain..laki nie kalu ckp serba serbi..layanan 1st class x kan cr lain nyer..kalu ade pun jd kekasih glp jer..suke2 bg yg x der iman...pompuan pun buduh..sesama kaum pun nak bergaduh..bukan masalah org tu org sawarak ker..ngri lain pun sama jgk...mmg sft pompuan suka nak monopoli..p-adahal laki dia tu bukan hak dia sepenuhnya...dia hanya suku jer..
Suami dia kan Bujang 3... tak percaya? Tanya eboss...:D
 

fizzy86

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Feb 14, 2009
Messages
7,376
Reaction score
37
Points
70
aku x paham citer dia mcm mna.....yg hani ni ker rampas suami org?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register