Wanted Pembekal daun pandan dan serai wangi

CG Sponsors




majinbo

Freshie
Joined
Apr 10, 2013
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
:)cgrocksaya memerlukan daun pandan wangi dan daun serai wangi dalam kuantiti yang banyak setiap bulan. kalau ada yang berminat silalah pm saya.
 
Sponsored Post

azriusre

Active+ Member
Joined
Sep 27, 2008
Messages
4,078
Reaction score
9
Points
25
Daun pandan ada la, setahu aku daun pandan memang wangi
 

anuwar3

Freshie
Joined
Feb 5, 2013
Messages
2
Reaction score
0
Points
3
Menjual daun pandan

Saya hanya ada daun pandan. Tak tahulah wangi ke tidak. Tapi 2 jenislah iaitu:
A. kualiti tinggi (biasanya buat jam), Harga RM4/kg
B. kualiti biasa (untuk masak,buat kering untuk bisnes spa). Harga RM3.30/kg.
Harga tidak termasuk penghantaran. Kalau dekat2, kira FOC je! Sekiranya order melebihi 1 tan/minggu, harga boleh dirunding lagi.
 

GhostTrader

Active+ Member
Joined
Jun 5, 2011
Messages
4,706
Reaction score
4
Points
55
kalau nak daun serai wangi, boleh pm saya. insyallah boleh bincang. Lokasi melaka :D
 

bsloh123

Freshie
Joined
Jul 27, 2013
Messages
1
Reaction score
0
Points
3
saya dapat membekalkan 3000kg sebulan. harga boleh runding. sekiranya berminat, sila call 012-7535603. terima kasih
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
152,903
Reaction score
21,015
Points
1,671
up thread

nak tanya sekilo berapa serai wangi ni?

byk gak kt kebun tu rasa adela 100 rumpun bole dapat 200kilo kot klo kira serumpun dpt 2kilo

tp nak jual plak tak tau..tanya kt pasar2 sume dah ada yg menghantar kt dorang
 

saudagarbiasa

Fun Poster
Joined
Apr 8, 2008
Messages
167
Reaction score
2
Points
15
Tuan masih perlukan serai dan pandan kah..boleh saya tahu lokasi tuan. Sya berminat untuk bekalkan kepada tuan. Hubungi saya di

[email protected].
Azman
0122221418
 
Sponsored Post
Top
Log in Register