pas makin terpesong jauh..

CG Sponsors




mido

Active+ Member
Joined
Feb 23, 2007
Messages
4,861
Reaction score
12
Points
25


Tak perlu tutup AURAT ka ???.... Teoh Nie Chiing (Ahli Parlimen DAP Serdang) telah memberi "tazkirah" di bulan Ramadhan di Surau Al Huda, Kajang pada jam 9.33 mlm, 22 Ogos 2010. Siapa yg kena dakwah ???

YA ALLAH,KAU LIHATLAH PENGHINA AGAMA MU,KAU LIHATLAH MEREKA2 YG MEMPERSENDA AGAMA MU..YA ALLAH,KAU LAKNATI LAH MEREKA2 YG BERSEKUTU DGN MUSUH AGAMA MU INI..MEREKA MEMPERSENDA RUMAH MU,YA ALLAH...
 
Last edited:
Sponsored Post

mido

Active+ Member
Joined
Feb 23, 2007
Messages
4,861
Reaction score
12
Points
25
Sdgkan di Masjid2 & surau di anjurankan pihak wanita terutamanya menutup Aurat nikan wanita kafir memberi 'tazkirah' di bln Ramadhan semasa solat tarawih? Malu sungguh aku menjadi orang Islam dan membiarkan perkara sebegini berlaku!!
 

flygrow

Active+ Member
Joined
May 11, 2010
Messages
3,203
Reaction score
27
Points
30
alamak,setahu teman even skola agame pun sape2 nk msuk kne ttup aurat,xksah islam ke bkn,lg2 kt msjid pun kne ttup aurat,,tp ni rupe mcm nk karaoke je..jom kte nyanyi reramai...yeeehaa..
 

mido

Active+ Member
Joined
Feb 23, 2007
Messages
4,861
Reaction score
12
Points
25
gambar betul ke super imposed tu :))

klu betul mmg ***** org kat situ..klu tipu..mmg celaka org yg menyebarkan :))
jwpan yg dijangka dr siclako clako clako:eek:

minah ni dalam keadaan berhadas..siap tazkirah lagi jemaah hehehehe..kalu aku dah lama blah balik
 

building

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 2, 2007
Messages
9,831
Reaction score
57
Points
70
alamak,setahu teman even skola agame pun sape2 nk msuk kne ttup aurat,xksah islam ke bkn,lg2 kt msjid pun kne ttup aurat,,tp ni rupe mcm nk karaoke je..jom kte nyanyi reramai...yeeehaa..
btoi tu, kalo kat masjid bandaraya kuching, kalo de foreigner/non-muslim yang nak masuk masjid akan dibekalkan jubah dan juga tudung penutup aurat, takkan tade sorang pun yang menegur. Isk isk sik...
 

mido

Active+ Member
Joined
Feb 23, 2007
Messages
4,861
Reaction score
12
Points
25
mintak nik aziz komen.....dia lebih arif pasal hukum...macam DAP melayu kata tak salah nak berdoa tapi tak kena tempat...umpama kita berdoa sambil berak.....tapi fanatik dap melayu kata dia kapir tak apa

sedih tengok muka tok imam, nak bantah sebab dia memerintah...buleh buat apa saja... sejahat2 mca tak berani nak pijak sejadah orang islam....
 

abahmu

Legendary Member
Joined
Feb 21, 2007
Messages
17,951
Reaction score
124
Points
123
jwpan yg dijangka dr siclako clako clako:eek:

minah ni dalam keadaan berhadas..siap tazkirah lagi jemaah hehehehe..kalu aku dah lama blah balik
celaka sesuai dgn org bangsat yg suka berfitnah atau hit n run :)):))
 

BlueDream

Legendary Member
Joined
Apr 11, 2007
Messages
12,909
Reaction score
59
Points
120
Keharusan orang kafir masuk ke dalam masjid selain Masjidil Haram berdasarkan hadith Baginda saw yang diriwayatkan oleh Abu Hurairah ( yang bermaksud ) :

“Rasulullah saw telah mengutus pasukan berkuda ke Najd. Kemudian mereka datang kembali dengan membawa seorang ( tawanan ) lelaki daripada Bani Hanifah bernama Tsauban bin Utsal lalu mereka mengikatnya pada salah satu tiang masjid. ( HR al-Bukhari )

p/s selain masjidil haram... orang bukan islam dibolehkan masuk masjid. wallhu a'lam
 
Sponsored Post
Top
Log in Register