PAMM Investment IMIR

Recommended Brokers


Sponsored Post

edifier83

Fun Poster
Joined
May 3, 2007
Messages
770
Reaction score
5
Points
15
blajar la trading forex dan jgn bagi orang trade untuk kita.. kalau rugi habuk pon tadak.. membe aku rugi 32k bagi kat orang suh trade.. bagi 32k macam bagi duit 3.20 jer...
 

smz74

Freshie
Joined
Jun 3, 2013
Messages
13
Reaction score
0
Points
3
salam tuan imir ingat saya lagi ke?? saya nk mintak balik duit saya yg ciput tu.... boleh tuan.. dah pm byk kali dah.. tp xreply.. email pon dah di hantar xbyk tuan 100usd je..
Kalau ingat pun, dia akan buat2 lupa. Kalau 100usd pun dia liat nk byr, apatah lg yg 10000usd. Budak ni mmg cari nahas...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register